Gjest döderlein Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Tror dere det kan være en god ide? Føler på en måte at jeg har mista meg selv litt, og alltid trenger en eller annen gutt å snakke med. En eller annen som sender meg fine meldinger, uansett om det er noe rart med han. Disse guttene har som regel endt med å være helt forjævlige. Har noen av dere prøvd noe sånt? Avstå fra alle slags gutter, til dere finner en som er "verdt" deg? En du faktisk er vill etter, og som er vill etter deg? Har dere funnet ut noe i "prosessen"? Som det ligger noe der og ruger, som er grunnen til at du aldri vil være helt aleine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 27. januar 2011 #2 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg avstår til jeg finner "den rette" og vet hvorfor jeg ikke finner han. Jeg får ikke lett de riktige følelsene (kan bli fasinert og lure meg selv) og de to gangene jeg har fått ekte følelser de siste 6 årene har det endt med store svik. Så altså, jeg har elsket og tapt stort to ganger på seks år og kommer ikke helt over det. Ikke at jeg sitter og depper men jeg kjenner at det svir. Så nå er målet å finne ut hvordan jeg skal bli kvitt den svien.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady La-Laa Skrevet 28. januar 2011 #3 Del Skrevet 28. januar 2011 Sånn har jeg alltid gjort! Jeg driver ikke å henger med fyrer jeg egentlig ikke er interessert i, og jeg har overhodet ikke noen interesse av bekreftelse fra karer jeg ikke bryr meg noe om heller. Man kan ikke vente at andre skal gi en det som man leter etter i seg selv, for det er det nemlig ingen som kan gjøre.. Man må være "hel" med seg selv før man kan dele seg med noen... Man må finne lykken i seg selv før man kan bli lykkelig sammen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 28. januar 2011 #4 Del Skrevet 28. januar 2011 Sånn har jeg alltid gjort! Jeg driver ikke å henger med fyrer jeg egentlig ikke er interessert i, og jeg har overhodet ikke noen interesse av bekreftelse fra karer jeg ikke bryr meg noe om heller. Man kan ikke vente at andre skal gi en det som man leter etter i seg selv, for det er det nemlig ingen som kan gjøre.. Man må være "hel" med seg selv før man kan dele seg med noen... Man må finne lykken i seg selv før man kan bli lykkelig sammen... Ja, men hvordan blir man "hel" med seg selv, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 28. januar 2011 #5 Del Skrevet 28. januar 2011 Det lurer jeg og på...jeg har det fakisk veldig godt med meg selv jeg. Det at man møter den rette når man har det godt med seg selv er per min def. bare noe man sier for å trøste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. januar 2011 #6 Del Skrevet 28. januar 2011 Selvfølgelig er det en god ide. Hvorfor kaste bort tiden og livet på noen du ikke vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. januar 2011 #7 Del Skrevet 28. januar 2011 Det lurer jeg og på...jeg har det fakisk veldig godt med meg selv jeg. Det at man møter den rette når man har det godt med seg selv er per min def. bare noe man sier for å trøste. Ja, det er sant. Man treffer den rette når (og om) skjebnen vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 28. januar 2011 #8 Del Skrevet 28. januar 2011 Ja, det er sant. Man treffer den rette når (og om) skjebnen vil det. Ja, heeeelt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 28. januar 2011 #9 Del Skrevet 28. januar 2011 Selvfølgelig er det en god ide. Hvorfor kaste bort tiden og livet på noen du ikke vil ha? Right back at ya!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #10 Del Skrevet 28. januar 2011 Men hvordan skal du finne den "rette" dersom du avstår fra alle gutter? For man må jo faktisk omgås gutter for å finne ut om han har mulighet til å bli den rette eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 28. januar 2011 #11 Del Skrevet 28. januar 2011 Å avstå fra å ha kontakt med gutter vil aldri skaffe deg drømmemannen. Å avstå fra å engasjere deg følsesmessig og fysisk i starten, derimot, er veldig lurt. Og å avstå fra å flørte med noen du vet ikke er bra nok for deg, er enda lurere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. januar 2011 #12 Del Skrevet 29. januar 2011 Dagens stalltips: Min lenke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 29. januar 2011 #13 Del Skrevet 29. januar 2011 Like greit å leve i sølibat Funker for meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2011 #14 Del Skrevet 29. januar 2011 Ser heller ingen grunn til å bruke tida på en gutt som jeg ikke er interessert i. På samme måte som han evt. er interessert i meg. Det blir helt feil for meg. Siden han er den som har følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. januar 2011 #15 Del Skrevet 29. januar 2011 Kunne ikke falle meg inn å gå inn i et forhold bare for å ikke være alene, så sånn sett er det ganske lett å "avstå fra gutter" til jeg treffer en jeg liker skikkelig godt. Det er bare det at det er så få av dem, og alle ok menn er jo opptatt?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. januar 2011 #16 Del Skrevet 29. januar 2011 Kunne ikke falle meg inn å gå inn i et forhold bare for å ikke være alene, så sånn sett er det ganske lett å "avstå fra gutter" til jeg treffer en jeg liker skikkelig godt. Det er bare det at det er så få av dem, og alle ok menn er jo opptatt?! Ikke alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 29. januar 2011 #17 Del Skrevet 29. januar 2011 Dagens stalltips: Min lenke Til vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. januar 2011 #18 Del Skrevet 29. januar 2011 Ikke alle Det hjelper jo lite at mannen i seg selv er ok hvis han er sint og syns at damer er noe herk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 30. januar 2011 #19 Del Skrevet 30. januar 2011 Kunne ikke falle meg inn å gå inn i et forhold bare for å ikke være alene, så sånn sett er det ganske lett å "avstå fra gutter" til jeg treffer en jeg liker skikkelig godt. Det er bare det at det er så få av dem, og alle ok menn er jo opptatt?! Sukk, jah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #20 Del Skrevet 30. januar 2011 Lettere sagt en gjort dette her føler jeg. Jeg har bestemt meg flere ganger at nå skal jeg ikke treffe noe, men det skjer gang på gang at jeg ikke klarer å styre unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå