Gå til innhold

Er de vakreste kvinnene som oftest menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

du viser til innlegg som sier det akkurat jeg sier, hvem andre siktet du til mener du? som har sagt akkruat det?

Det første innlegget mitt var en slags blanding av alt jeg lese frem til da, kan ikke peke ut en spesifik person jeg rettet posten min imot. Er en god miks av alt jeg leste. Så ja, kanskje noe jeg tok fra din post et eller annet sted uten å huske det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjell på å syntes nåe er fint, og å tenne på det.

Det jeg mener med at jeg kan syntes gutter er kjekke og pene. Trengerer ikke være homofil for å syntes det. Men jeg finner de ikke sexuelt tennende.

Og jo, like barn leker best, går det samme for partnere. Man ser etter en som er lik en selv som oftest. Min ideal partner er en jente som er tynn og rundt 170-178ish. Fordi det vil være ca "jenteversjonen" av meg. Jeg sier jo ikke at man ikke kan like eller bli forelsket i folk som er ulike, selvfølgelig ikke. Men som oftest ser man etter en som matcher en selv.

Nei, like barn leker ikke alltid best. Det er jo en grunn til at kvinner og menn ser såpass forskjellige ut. Selv om høye og atletiske mennesker ofte blir tiltrukket av andre høye, atletiske mennesker, så har det nok mer med livsstil enn utseende å gjøre. Felles interesser er viktig for mange. Rent utseendemessig så er det virkelig ingen regler for hva vi tenner på. Noen par ligner, andre ikke. Det finnes faktisk folk som aldri kunne ha vært sammen med en person som hadde minnet dem om ens søster eller bror. Jo mer genetisk forskjellig, jo bedre. Sunnere barn får man også.

Skrevet

Virker som om det er en del misunnelige kvinner som kommenterer her, ja. Han er forøvrig 1.88 m høy. Jeg vet ikke om mange kvinner som kan bære en kjole med så mye eleganse og yndighet. Og han ser bra ut i herrekær også. Fantastisk!

Ok, du er homo! Du trenger ikke å rakke ned på vanlige kvinner av den grunn! Kvinner med former, og som faktisk ER kvinner, er sexy!!

Skrevet

Ok, du er homo! Du trenger ikke å rakke ned på vanlige kvinner av den grunn! Kvinner med former, og som faktisk ER kvinner, er sexy!!

Står ingen steder i gjest sin post at han ikke liker former. Og står heller ikke noe sted at han rakker ned på kvinner heller. Det eneste gjesten sier er at han bærer kjølen veldig bra, er en flink modell med andre ord.

Skrevet

Står ingen steder i gjest sin post at han ikke liker former. Og står heller ikke noe sted at han rakker ned på kvinner heller. Det eneste gjesten sier er at han bærer kjølen veldig bra, er en flink modell med andre ord.

nå sier han ikke at modellen ser bra ut i DEN kjolen, han sier at modellen bærer kjole bedre en de fleste kvinner. Altså, ham mener denne mannlige modellen er penere i kjole en de aller fleste kvinner er!!

Tidligere ble det også sagt (vet ikke om det er fra samme) at menn flest ville valgt en modell med denne typen kropp, og at menn bare tar til takke med oss med pupper, hofter og former fordi de ikke får catwalk-modeller.. jeg tror jeg forholder meg singel jeg, dersom det faktisk ER fakta at menn flest helst tenner på jenter som likner unge, tynne gutter. (og nei, jeg er ikke overvektig, på neon som helst måte. Men jeg ER kvinne, og det synes.)

Skrevet

Åja. Så vi jenter som ikke har svære lår og D-cup, men slanke, nette kropper og A,B-cup, vi kan egentlig bare ta kjønnsskifte med en gang? For vi ER jo ikke kvinner etter dine mål.

Skrevet

Barn og unge gutter er de vakreste kvinnene. Litt morsomt å tenke på. :ler: Det virker som menn er både det smarte og vakre kjønnet.

Skrevet

Barn og unge gutter er de vakreste kvinnene. Litt morsomt å tenke på. :ler: Det virker som menn er både det smarte og vakre kjønnet.

Øh..... Not? Hverken barn eller gutter ER kvinner, så bare det i seg selv sier jo alt! Etter min mening, så er menn helt klart det mindre intelligente kjønnet. De er som apekatter eller hunder som enkelte ganger viser tegn til normal homo-sapiens intelligens. :)

• Liker 2
Skrevet

Åja. Så vi jenter som ikke har svære lår og D-cup, men slanke, nette kropper og A,B-cup, vi kan egentlig bare ta kjønnsskifte med en gang? For vi ER jo ikke kvinner etter dine mål.

Tror at du missforsto innlegget litt. Etter min oppfatning, så mente han/hun ikke at a-cup og slanke, nette kropper er stygt, men at kvinner som faktisk er kvinner, med former og alt som hører til, er sexy. En kvinne, tynn eller tykk, vil alltid ha mer former enn en mann. Når en mann synes at en annen mann er vakrere enn en kvinne, da kan man ikke si at man er helt heterofil.

• Liker 1
Skrevet

Neh... tenner ikke på noen jeg ikke helt er klar over kjønnet til. Attraktive menn er nettopp MENN, og attraktive kvinner er... jeg tror du gjetter det... KVINNER. Jeg liker det røffe med menn, og det feminine med kvinner. Dette blir sånn litt imellom. Ikke noe galt i det, men det gjør ingenting for meg.

Skrevet

Øh..... Not? Hverken barn eller gutter ER kvinner, så bare det i seg selv sier jo alt! Etter min mening, så er menn helt klart det mindre intelligente kjønnet. De er som apekatter eller hunder som enkelte ganger viser tegn til normal homo-sapiens intelligens. :)

Hvem slapp deg ut av kjøkkenet?

• Liker 1
Skrevet

Hvem slapp deg ut av kjøkkenet?

Menn har stort sett kjempet imot kvinnesaken, så DEN må du lengre ut på landet med, uten at det gjør meg enig i innlegget du siterte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...