AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #41 Skrevet 28. januar 2011 Tror veldig få menn vil ha ei dame slik, bortsett fra Karl Lagerfeld som også er viden kjent for å være homofil. Så homofile vil ha damer, bare de ser ut som menn?
Gjest HunterLady Skrevet 28. januar 2011 #42 Skrevet 28. januar 2011 Så homofile vil ha damer, bare de ser ut som menn? Du tok den ikke, gjorde du vel? Skrev det slik for å få fram poenget om at de fleste heterofile menn ikke vil ha ei jente som ikke er feminin. Karl Lagerfeld er homofil, altså foretrekker han gutter. Var litt ironisk skrevet vøtt..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2011 #43 Skrevet 28. januar 2011 Så homofile vil ha damer, bare de ser ut som menn? Ja, eller motsatt. Både heterofile og homofile menn vet ikke helt hva de vil ha. 1
aline Skrevet 28. januar 2011 #44 Skrevet 28. januar 2011 Gutter/menn som ser på denne mannen som vakreste kvinnen og drømmen når det kommer til ansikt og kropp, vil jeg påstå er lettere forvirret ja! Menn som tenner på høye, tynne, guttekropper uten noen kvinnelige former, skal i følge ts og andre her være normalen..
Gjest Raina Skrevet 28. januar 2011 #45 Skrevet 28. januar 2011 Gutter/menn som ser på denne mannen som vakreste kvinnen og drømmen når det kommer til ansikt og kropp, vil jeg påstå er lettere forvirret ja! Menn som tenner på høye, tynne, guttekropper uten noen kvinnelige former, skal i følge ts og andre her være normalen.. Så gutar som tenner på jenter, med tynn kropp, og få former, er egentleg homo? Gud forby at dei faktisk skulle synes at det er fint?
aline Skrevet 28. januar 2011 #46 Skrevet 28. januar 2011 Så faktisk er det slik at når en heterofil mann ikke kan få det han aller helst vil ha, som erdette... Så gjør det litt vondt i pungen når han må velge mindre vakre jenter som dette. Stakkars heterofile menn, som må ta til takke med kvinner. Uff!! 2
aline Skrevet 28. januar 2011 #47 Skrevet 28. januar 2011 Så gutar som tenner på jenter, med tynn kropp, og få former, er egentleg homo? Gud forby at dei faktisk skulle synes at det er fint? Prøv å lese hva jeg skriver kanskje? Jeg skriver at menn som tenner på høyem tynne, GUTTEKROPPER, er forvirret. en tynn kvinnekropp har som regel likevel mer kvinnelige former en en tynn guttekropp har. Han blir sammenlignet med bl.a Kate Moss, og selv om JEG ikke synes hun har den kroppen jeg synes er vakrest, så har hun faktisk en langt mer kvinnelig kropp en denne gutten har! Det er vel ingen som sier noe om at menn som tenner på tynne kvinnekropper er homofile, ærlig talt.
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2011 #48 Skrevet 28. januar 2011 Han er en perfekt modell. Null pupper, høy, benete, anorektisk og ansiktspen. Det er jo SÅNN de skal se ut. Bare litt synd med de store hendene....
Gjest Raina Skrevet 28. januar 2011 #49 Skrevet 28. januar 2011 Prøv å lese hva jeg skriver kanskje? Jeg skriver at menn som tenner på høyem tynne, GUTTEKROPPER, er forvirret. en tynn kvinnekropp har som regel likevel mer kvinnelige former en en tynn guttekropp har. Han blir sammenlignet med bl.a Kate Moss, og selv om JEG ikke synes hun har den kroppen jeg synes er vakrest, så har hun faktisk en langt mer kvinnelig kropp en denne gutten har! Det er vel ingen som sier noe om at menn som tenner på tynne kvinnekropper er homofile, ærlig talt. Oppfatta det som at du meinte at tynne jentekroppar = gutekropp. Altså, gutar som tenner på slike kroppar, er homo. Men leste innlegget feil.
aline Skrevet 28. januar 2011 #50 Skrevet 28. januar 2011 Oppfatta det som at du meinte at tynne jentekroppar = gutekropp. Altså, gutar som tenner på slike kroppar, er homo. Men leste innlegget feil. da leste du nok litt feil ja. Men det skjer. Men han det dreier seg om, HAR jo guttekropp, og de som tenner på hans kropp fremfor kvinnekropper, mener jeg er litt forvirret.
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2011 #51 Skrevet 28. januar 2011 Veldig pent ansikt på gutten! For øvrig så er sammenligninga med Cindy Crawford og Kate Moss helt på jordet. Bare fordi han har noen flekker i trynet så er han lik Cindy? Og fordi han er tynn så er han lik Kate Moss? Kate Moss har faktisk pupper og feminine kroppstrekk. Tror veldig få menn vil ha ei dame slik, bortsett fra Karl Lagerfeld som også er viden kjent for å være homofil. Cindy er i en klasse for seg selv, hu er drømmedama liksom, men han var 1000 ganger penere enn kate moss. Hu har et merkelig fjes med alt for stort mellomrom mellom øynene.
Ziegel Skrevet 29. januar 2011 #52 Skrevet 29. januar 2011 Nå må dere slutte å rakke ned på gutten og si han har anoreksi. Det vet dere ingenting om. Trur jeg faktisk er tynnere enn han selv, jeg har ikke anoreksi, jeg er naturlig tynn. Enten så er dere missunelige, eller så har dere fordommer. Ang om han er idealet eller ikke, det er litt uinteressant for meg. Folk er forskjellinge, poenget er at han hadde en veldig lik kropp som jentemodellene i bransjen har. Jeg syntes han var pen jeg, og noen over sier at gutter som syntes det, er forvirret. pøh... Jeg syntes Beckham er pen også. Kan for øvrig ramse opp en hel del med menn/gutter jeg syntes er pene. Samma går da også for kroppene deres. Denne gutten hadde en kropp som minner om det av en tynn jente, derfor syntes jeg den var fin. (i jenteklær, ikke i halvnakne bilder av han, da ble det litt for mye ) Det sies at folk også tiltrekkes av mennesker som er lik en selv. Jeg er tynn, jeg liker andre tynne.
Monica1968 Skrevet 29. januar 2011 #53 Skrevet 29. januar 2011 Hvis du synes han har en gjennomsnittelig hoftebredde så er ikke du helt god i hodet. Han er nærmeere anorektiskMin lenke Forunderer meg egentlig at du ikke kalte han gigantisk, slik du har kalt damer med normal kropp før. Kjære deg anoreksi er ikke fint og heller ikke normalt. Der var han veldig smal, ja, men anorektisk? Han er tynn, men jeg kan ikke si at jeg synes han ser hverken direkte undervektig eller syk ut.
Gjest Bond Skrevet 29. januar 2011 #54 Skrevet 29. januar 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2011 #55 Skrevet 29. januar 2011 Denne gutten hadde en kropp som minner om det av en tynn jente, derfor syntes jeg den var fin. (i jenteklær, ikke i halvnakne bilder av han, da ble det litt for mye ) Det sies at folk også tiltrekkes av mennesker som er lik en selv. Jeg er tynn, jeg liker andre tynne. Så du tenner altså på guttekropper? Det er jo flere gutter enn jenter som har en så slik kropp. Jeg stiller meg heller litt tvilsom til menn som har en aversjon mot myke former og pupper. But that's just me. :gjeiper: Biologisk sett så har menn og kvinner forkjellige kropper, så jeg støtter absolutt ikke teorien om at man alltid tenner på folk som har samme kroppstype som en selv. Det stemmer bare ikke med det vi ser ute i den virkelige verden. I så fall hadde de fleste av oss også vært homofile og lesbiske. Hvor mange slanke og små jenter er det ikke som tenner på sterke og høyreiste menn? Og hvor mange slanke og veltrente menn er det ikke dom elsker damer med frodige former? Det finnes ikke noe fasitsvar på hva vi tenner på, og bra er det.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2011 #56 Skrevet 29. januar 2011 Så du tenner altså på guttekropper? Det er jo flere gutter enn jenter som har en så slik kropp. Jeg stiller meg heller litt tvilsom til menn som har en aversjon mot myke former og pupper. But that's just me. :gjeiper: Biologisk sett så har menn og kvinner forkjellige kropper, så jeg støtter absolutt ikke teorien om at man alltid tenner på folk som har samme kroppstype som en selv. Det stemmer bare ikke med det vi ser ute i den virkelige verden. I så fall hadde de fleste av oss også vært homofile og lesbiske. Hvor mange slanke og små jenter er det ikke som tenner på sterke og høyreiste menn? Og hvor mange slanke og veltrente menn er det ikke dom elsker damer med frodige former? Det finnes ikke noe fasitsvar på hva vi tenner på, og bra er det. Ja, det blir en del skriveleifer når man skriver fort.
Ziegel Skrevet 29. januar 2011 #57 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Forskjell på å syntes nåe er fint, og å tenne på det. Det jeg mener med det er at jeg kan syntes gutter er kjekke og pene. Trengerer ikke være homofil for å syntes det. Men jeg finner de ikke sexuelt tennende. Han modellen det er snakk om hadde en kropp som minnet om det jenter i modellbransjen har. jeg syntes de jentene har fine kropper jeg (ikke de altfor tynneste da), og derfor er det da logisk at jeg også syntes han hadde en fin kropp (ikke som gutt, men som jente). Og jo, like barn leker best, går det samme for partnere. Man ser etter en som er lik en selv som oftest. Min ideal partner er en jente som er tynn og rundt 170-178ish. Fordi det vil være ca "jenteversjonen" av meg. Jeg sier jo ikke at man ikke kan like eller bli forelsket i folk som er ulike, selvfølgelig ikke. Men som oftest ser man etter en som matcher en selv. Endret 29. januar 2011 av Ziegel 1
aline Skrevet 29. januar 2011 #58 Skrevet 29. januar 2011 Jeg syntes han var pen jeg, og noen over sier at gutter som syntes det, er forvirret. pøh... Jeg syntes Beckham er pen også. Kan for øvrig ramse opp en hel del med menn/gutter jeg syntes er pene. Samma går da også for kroppene deres. Denne gutten hadde en kropp som minner om det av en tynn jente, derfor syntes jeg den var fin. (i jenteklær, ikke i halvnakne bilder av han, da ble det litt for mye ) Det sies at folk også tiltrekkes av mennesker som er lik en selv. Jeg er tynn, jeg liker andre tynne. og igjen siterer du meg, totalt feil! Kan du ikke begynne å LESE hva folk sier før du med vilje misforstår dem? Jeg har flere ganger sagt jeg synes han er pen jeg, men det er jeg som sier at menn som finner GUTTEKROPPER vakrere en kvinnekropper, altså med pupper etc, er litt forvirret. og jeg har sett mange tynne kvinnekropper, de er alle MER kvinnelige en ham! At du kan kle ham opp til å SE mer kvinnelig ut i kroppen en hva han er; joda, men da er det jo illusjonen av kroppen du tenner på, ikke hans tynne guttekropp. Du sier selv at kroppen hans uten klær på blir for mye. Det er jo nettopp det de du reagerer på sier også. og selv om han er pen, så synes ihvertfall jeg at på alle bilder jeg har sett av ham, der han ikke er retusjert, belyst og sminket av proffe, og der han står ved siden av en kvinne som heller ikke er retusjert, belyst og sminket av proffe, så er det kvinnen som ser mest kvinnelig ut av dem. Så at han er den vakreste kvinnen menn ser, synes jeg er rart.
Ziegel Skrevet 29. januar 2011 #59 Skrevet 29. januar 2011 og igjen siterer du meg, totalt feil! Kan du ikke begynne å LESE hva folk sier før du med vilje misforstår dem? har jeg sitert deg noe sted kanskje?
aline Skrevet 29. januar 2011 #60 Skrevet 29. januar 2011 har jeg sitert deg noe sted kanskje? du viser til innlegg som sier det akkurat jeg sier, hvem andre siktet du til mener du? som har sagt akkruat det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå