Gå til innhold

Noen som har prøvd "yaz"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har testet det nye p-pille merket Yaz? Hører rykter om at disse øker sexlysten ganske mange hakk! :)

Erfaringer?

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest hobbahobba
Skrevet

Har brukt Yaz i akkurat 1 mnd nå, og jeg må nesten si at jeg er lei! Har hatt mensen i 1 mnd, og jeg gjentar; MENSEN, ikke småblødninger. Konstant. Sammenhengende. Slitsomt må jeg si deg.

Første gang jeg bruker p-piller da, så kroppen har vel ikke vennet seg til det enda. Problemer er vel at jeg har jernmangel :P Så jeg skal bytte. Vurderer microgynon.

Ellers har jeg fått større pupper og blitt mer følsom (griner lettere). Sexlysten var helt på bunn de 2 første ukene, men det gikk opp etter hvert. Ikke det at det hjelper når jeg har mensen konstant! Hahaha.

Gjest notty
Skrevet

Legen snakket varmt om "yaz", har gått på yasmin i mange år og byttet over til yaz denne uken.

Det skal være mindre hormoner i yaz, man merker ikke de store forandringene fra forrige p-pillemerke til det nye i dette tilfellet yaz, før 1-2 mndr.

Så vanskelig å si noe så fort for min del ihvertfall

• 9 måneder senere...
Skrevet

Noen som har testet det nye p-pille merket Yaz? Hører rykter om at disse øker sexlysten ganske mange hakk! :)

Erfaringer?

Jeg sier som hun ene: mensen, mensen, mensen. Gått 16 dager med konstante blødninger. Håper du valgte et annet merke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...