Gå til innhold

ModCloth


kanelsnurr

Anbefalte innlegg

Synes ModCloth har utrolig fine kjoler, og har lurt på å kjøpe meg noe derfra. Så da lurer jeg på om noen har erfaringer med denne butikken?

Lurer først og fremst på kvaliteten? Ser klærne like ut i virkeligheten som på bildene, og er stoff og sømmer god kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger meg også på! Har sett masse fint der jeg kunne tenkte meg å kjøpe, men er litt skeptisk til kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg lurer også på dette. Det er masse ting som jeg kunne tenkt meg å bestille derfra, både klær og duppeditter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med ekstra fet lønningspose denne måneden som tørr å sjekke det ut for oss andre? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Digger både sko og kjoler derfra. Og kvaliteten er god i forhold til prisen, sammenlignet med hva du får i norge.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet flere ganger - synes kvaliteten har vært overraskende bra på alt jeg har kjøpt iallefall :-)

Edit; Ettersom de satser på små indie-designere er det vanskelig å gå god for kvaliteten på alt - det kommer jo fra mange forskjellige leverandører. Men jeg har iallefall vært fornøyd med alt jeg har kjøpt!

Endret av Satellites
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestilt derfra selv, av én grunn:

De har så mye nydelig, men jeg har ca. 20 amerikanske "nettvenninner" som har handlet derfra. Dessverre er det veldig typisk at klærne derfra er av veldig dårlig kvalitet, og ofte er ubrukelig (enten fordi de har blitt ødelagte eller stygge) etter to vask.

Men det er nok varierende, og man finner helt sikker gode plagg der også. Jeg er bare ikke villig til å ta risikioen, siden klærne er forholdsvis dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en badedrakt derifra..

Den var kjempe fin, akkuratt som jeg håpet på :D

Men den var mye mindre enn jeg hadde trodd. så skal bestille en større til neste sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...