Vagaz Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Da var den første dagen med Xtravaganza og en god skitur gjennomført! Vel, forresten Hei til dere som titter innom hær Tenkte at jeg nå skulle motivere og inspirere meg selv ved å lage en sånn hær dagbokgreie. Må innrømme at jeg aldri trudde jeg skulle starte med Xtravaganza, men etter å ha sett resultatet på søster, så MÅ jo bare jeg å prøve Etter å ha trent i rykk og napp i flere år, samtidig som kostholdet ikke akkurat har vært det beste, så starter jeg på 105 kg Målet etter hver er vel å komme ned til ca 70 kg, men har sånne delmål (er ikke flink til å lage delmål, liker hele mål) først skal kg'ene reduseres fra 3-sifret til 2-sifret så se ned mot 90 kg, før det blir å se videre ned mot hvert 5. kg som kan forsvinne før mitt store mål forhåpentligvis nåes Men som sagt så er første dag gjennomført Stort sett vært småsulten gjennom hele dagen, men hva kan vel ikke kroppen lære seg å takle ved forandringer Treninga i dag ble bare en skitur på 5 km, i storm enda Men bedre lykke til til meg selv i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 9. februar 2011 Vel, da har det vel gått ei stund sia jeg liksom skulle begynne med denne dagboka mi I løpet av den siste uka har det blitt full rulle med det trasige pulveret :s ,skal forøvrig kjøpe en av ferdigshakene som di selger (den er faktisk god), synd di er dyrere enn pulveret. Har også fådd trent litt, noen skiturer + styrketrening med vedbæring i trapper så ble jeg småforkjølt med sinnsykt sår hals... men i dag har jeg fått trent aerobic i 30 min og 15 min med litt styrke Det positive med dette pulveret og treninga er at det har blitt 5 kg mindre av meg, OG hele 10 cm mindre rundt midja :D Får håpe at den såre halsen forsvinner, så kanskje man får kommet i gang med skikkelig trening... må fort ned, vil ha ordentlig mat fort som fy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 #3 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei! Jeg har tidligere prøvd Xtravaganza, men holdt ikke ut i lengden. Håper det fungerer bedre for deg! Flott at du trener samtidig, det gjør underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå