MissWondering Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hei! Jeg er bedt i et sommerbryllup, og lurer nå på hvilken kjole jeg skal velge. Har funnet en jeg synes er flott, men er redd den kan bli for lys? Kan ikke dere hjelpe meg og komme med innspill? Se kjolen på denne lenken: http://www.designerzcentral.com/fashion-shows/berlin/review-446-by-malene-birger-spring-summer-2011-collection/complete-collection/11/
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Den er vel ikke for lys, men jeg synes ikke den var noe spesielt lekker. Toppen satt skikkelig stygt øverst. Presser hele puppestellet nedover. Dessuten var den fryktelig uformelig.
MissWondering Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Den er vel ikke for lys, men jeg synes ikke den var noe spesielt lekker. Toppen satt skikkelig stygt øverst. Presser hele puppestellet nedover. Dessuten var den fryktelig uformelig. Hehe... takk! Men greit med ærlige svar! Greia er den at man kan bruke den som halterneck, vanlige stropper, uten stropper osv som man selv synes, man kan også knyte et belte som hører til i livet hvis man vil... Men kom gjerne med alternative forslag altså.. Endret 27. januar 2011 av MissWondering
Gjest Purple Haze Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Syns den var flott, og kan helt klart brukes til sommerbryllup. Syns ikke den var for lys i det hele tatt. 2
FruN Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Bra farge, og ser behovet for belte i livet Ellers synes jeg den var virkelig sommerlig og flott!
Anglofil Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Fin og sommerlig den, ikke for lys. Mvh Yvonne
Golde Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Den er overhodet ikke for lys! Flott kjole å bruke i bryllup.
Barcelone Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Den er ikke for lys nei, men jeg synes ikke den var spesielt pen heller... Hva står det i invitasjonen at antrekket skal være?
Vindmølle Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Jeg synes kjolen var fin, og ikke for lys. Den kan jo dresses både opp og ned, så bør kunne tilpasses de fleste kleskoder. Litt vanskelig farge da, ikke hvem som helst kler den. Men har du litt farge på kroppen så kan den nok være flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå