Gå til innhold

Beste indiske restaurant i Oslo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dehli Tandoori, Maridalsveien 4. Beste indiske maten jeg har fått (selv om familien som driver stedet er pakistansk). Nå har jeg ikke vært i Oslo (eller Norge for den saks skyld) på noen år, så jeg vet ikke hvordan det er i dag.

Og ja, litt sent å komme med en anbefaling nå, men noen kan kanskje ha glede av det likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Albertine ... Nammm!!

Gjest Tammie
Skrevet

Jaipur på Egertorget har deilig mat!!:)

Skrevet

Jaipur på Egertorget har deilig mat!!:)

Helt enig!! :jepp:

Skrevet

Jeg syns de har god mat på The Great India i Universitetsgata.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må slå et slag for Gutta fra Calcutta på Kiellands plass jeg da. Min favoritt, og som noen nevnte her, jeg blir kraftig fornærmet hvis noen er uenig :fnise:

Kommer alltid tilbake hit, for jeg har aldri funnet noe i nærheten av mintkyllingen deres noe annet sted!!!

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg skulle da absolutt ikke være anonym :roll:

Skrevet

I "gamle dager" ville jeg sagt Darbar på Tøyen, men så pakket de koffertene og flyttet til Lillestrøm. Da oppdaget jeg Mister India ved Børsen, men nå er også de stengt og på let etter nye lokaler. Jeg synes Anarkali er bra, men liker både Jaipur og Gandhi bedre. Akkurat nå er Gandhi favoritten for selv om de er litt gniene med sausmengden er all saus jeg har spist der fantastisk, men Jaipur har et garlic nan som minner mest om de jeg hat spist i India.

Vi bestiller innimellom(ganske ofte)indisk take away, og har brukt Shalimat i flere år, men etter jul har det blitt mye slurv der. Kvaliteten varierer veldig fra gang til gang, og de glemmer ofte raitaen. Leter etter et godt alternativ som kjører ut maten.

Nå ble jeg sulten....

Skrevet

Jeg syns de har god mat på The Great India i Universitetsgata.

Det har de, glemmer ofte det stedet av en eller annen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...