Gjest Vulture Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hva er egentlig et sunt ideal for en kvinne i ung alder? Jeg ser det er svært mange definisjoner som er ute og går, både i medier og på nettforum. Noen mener at kvinnene i Victorias Secret, Megan Fox og Fotballfrue er gode eksempler på flotte og sunne kvinner, mens andre påstår at alle disse har spiseforstyrrelser. Noen mener at de som påstår disse har spiseforstyrrelser o.l, er late, sjalu kvinner som ikke gidder å opparbeide en slik kropp selv. Hva mener dere? Endret 27. januar 2011 av Vulture
Gjest Raina Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Eg tykkjer kvinner som Megan Fox og Fotballfrue har heilt fantastiske kroppar. Og modellane frå Victorias Secret er jo nydelege. Dei har definitivt det eg tykkjer er idealkroppen. Er ganske lei av at alle tynne jenter får stempelet spiseforstyrring. Det er heilt latterleg. Ser også at mange av dei som lirar av seg slike kommentarar, er ganske store jenter. Dei fleste tynne jenter, er tynne frå naturen av...og dei som svelt seg tynne, ser ikkje på langt nær så sunne og friske ut. Endret 27. januar 2011 av Raina
Gjest Solmåne Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg syns at Scarlett Johanson ser ut som et sunt ideal! :)Jessica Alba også.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Et sunt ideal er vel et som fokuserer på at det er kosthold og helse som er det viktigste, ikke hvordan du ser ut. Har du et godt kosthold og trener regelmessig så ender du neppe opp som en str. 32 eller en 52 (med mindre du har en eller annen sykdom, selvfølgelig). Men det må være lov å være en 34 uten å måtte føle seg som et stankelbein, eller en 42 uten å føle seg som et fleskeberg. ikke alle skal inn i samme mal, sånn set er vel idealet variasjon innenfor det sunne samt å være glad i den du er og ta godt vare på deg selv? (fryktelig naivt, jeg vet.... )
Vulpes Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Et sunt ideal er å holde sin egen idealvekt, i stedet for å fokusere på hva andres idealvekt er Jeg har forøvrig ingenting i mot naturlig slanke modeller som ikke har sulta seg for å bli slik, men det hadde vært trivelig med modeller som hadde litt mer former og.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Fotballfrues favorittfrokost: http://fotballfrue.no/?p=3972 ETT egg! Hahaha! Neida hun har ikke spiseforstyrrelser.... *kremt* Uansett, jeg trives i min egen kropp, og det er det viktigste. Jeg ligner mest på de kvinnene med litt kjøtt på bena, slik som Beyoncé osv., og det er kanskej derfor jeg også synes den type kvinnekropp er penest.
Gjest Raina Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Fotballfrues favorittfrokost: http://fotballfrue.no/?p=3972 ETT egg! Hahaha! Neida hun har ikke spiseforstyrrelser.... *kremt* Uansett, jeg trives i min egen kropp, og det er det viktigste. Jeg ligner mest på de kvinnene med litt kjøtt på bena, slik som Beyoncé osv., og det er kanskej derfor jeg også synes den type kvinnekropp er penest. Så må du nesten ta med i betraktninga av ho har ein god del majones på egget, og ca. 4 skiver med bacon. Ganske mektig, og ikkje akkurat lite.
Gjest Consensio Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Jeg syns ikke man skal fokusere så veldig mye på å finne en "mal" om hvordan kvinner skal se ut. Om det er slik kvinner skal være, så vil svært mange få utrolig dårlig selvbilde. Kan man ikke heller fokusere på en ideal livsstil? Spise sunt, bevege seg, ha et lykkelig liv?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Hun her har etter min mening verdens fineste kropp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå