Gå til innhold

Deppa og usikker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere innlegget, så da havnet det visst her..

Er en jente på 19 år som for tiden har tatt friår og jobber i butikk. Som mange andre er jeg veldig usikker på hvilken utdanning jeg skal ta, men er veldig interessert i fotografi, bildebehandling/design, markedsføring, reklame og å reise, så om noen har forslag til en utdanning som kunne ha passet ROP UT, jeg trenger all tips jeg kan få:) Har veldig lyst til å studere i utlandet, men så har jeg kjæreste med fast jobb her hjemme da..

I tillegg til å slite litt med hvilket yrke jeg skal velge, har jeg også merket at jeg har blitt veldig deprimert for tiden. Jeg vet vel egentlig hvilke faktorer som gjør meg så deppa, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få fikset dem. Noen av tingene som gjør meg deppa er blant annet dårlig selvtillit, økonomiske problemer, sex, studier/utdanning, bil-lappen og venner..

Jeg er veldig dårlig til å snakke om følelser med andre, og klarer såvidt å snakke om dette med kjæresten min, og jeg vil helst ikke snakke med noen andre om dette.. Er nok vanlig å bli litt deprimert til tider, spesielt om vinteren, men det er ganske strevende både for meg og min kjære at jeg er slik.

Så.. er det noen som har tips til meg eller er i samme situasjon..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utdanningsmessig, så tror jeg media og kommunikasjon på vg kan passe.

Har slitt med depresjon i mange år nå, er ennå ikke frisk og har bare blitt sykere. MEN, jeg ser lyset i enden av tunnelen, siden jeg får ut det som plager meg. Skriver dagbok, snakker med folk, skriver på bok... slike ting. En kan ikke gå rundt med alt som plager en, for da får en ikke helt orden på ting og får satt ting i perspektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...