Gå til innhold

Idioti

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært meldlem her i godt over 4 mnd, jeg er vel en av de man kan kalle avhengi.

Men det som irriterer meg her inne, er at dere brukere her inne kan si og slenge så mye dritt dere vil, det er ingen som har kontroll på hva og hvorfor dere skriver ! Sånn seriøst, jeg har åpnet et nytt emne å spurte dere om noe, så kommer dere med spydige kommentarer tilbake?! Nei og nei

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Hvor går grensen for idioti da?

Alle moderatorer mener jo forskjellig så det er jo vanskelig å vite når man skal tak i et innlegg.

Om du ikke tåler det, så får du enten finne et annet forum, eller så er det mulig å rapportere innlegg.

Skrevet

Er vel en av ulempene når man har mulighet for å være anonym :tristbla:

Jeg er veldig tilhenger av retten til å si hva som er rett for en selv - og respekt for at andre kan føle annerledes :takke:

• Liker 1
Skrevet

Noen elsker å være spydige, enten det er på forum eller IRL, slik er det bare. Så har vi dem som synes at alle som ikke er enig med meg, svarer spydig. Noen prøver seg på å provosere osv osv.

Tror man må ha litt vidt syn på svarene man får her inne, ikke henge seg altfor hardt opp i dem, men luke ut dem man synes hjelper en selv videre, man anser for gode råd, å så drite i resten.

Men, får man krenkende svar, så er det mulig å rapportere, det tar bare utrolig lang tid.

Bare husk at her er man anonym, så man får ikke slike svar som man får av folk man kjenner, og ikke kjenner du dem som svarer heller, så ikke døm for hardt. Alle svarer ut fra egne erfaringer og ønsker.

Mitt råd til deg, senk skuldrene, å ta ikke KG altfor hardt innover deg. Da får du garantert problemer.

Skrevet (endret)

Hvor går grensen for idioti da?

Alle moderatorer mener jo forskjellig så det er jo vanskelig å vite når man skal tak i et innlegg.

Om du ikke tåler det, så får du enten finne et annet forum, eller så er det mulig å rapportere innlegg.

Det er et lite eksempel på et "hardt" svar etter min mening.

TS ønsker å diskutere hvordan kulturen er her inne; og får til svar at h*n får finne seg et annet forum hvis h*n ikke liker hvordan det er. Det må vel gå an å diskutere hvordan vi behandler hverandre?

Jeg reagerer på hvor ofte det ropes troll her inne. Jeg tror folk beskyldes for å være det i utide.

Edit: Så først nå at tråden heter Idioti - folk her inne. Og det er ikke en åpen og fordomsfri måte å starte en diskusjon på heller. Skjønte ikke før nå hvorfor Consensio skrev om grensen for idioti :fnise:

Endret av Parvati
Gjest Consensio
Skrevet

Var mitt svar for hardt?

Har jo ikke sagt at TS ikke får diskutere, jeg ga TS mitt syn på saken og hva JEG syns at TS burde gjøre.

Om mitt svar var for hardt...ja da syns jeg bare synd på dere. Må jo være ekstremt sarte sjeler her inne, haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...