Gjest Nina Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Jeg glemte den første p-pillen på brettet, og hadde sex på p-pille nr 3.. Så Jeg lurer på hva sjangsen er for at Jeg kan være gravid? Jeg glemte ogsa en p-pille siste uken på brettet før dette brettet, så Jeg har glemt p-piller to ganger ikke så langt ifra hverandre.. Og må man ta p-pillen nøyaktig samme tid hver dag? Jeg er ikke så god på det, Jeg gikk på Loette da dette skjedde.. Så på det siste brettet av Loette så tok jeg Yasmin p-pilla på dag 3 av de sukkerpillene.. Men det var på den dagen jeg skulle ha fått mensen. Med Loette gikk det ikke an å utsette mensen, men kanskje jeg har gjort det med Yasmin nå? Jeg tok Yasmin på dag 3 slik at det er fredager jeg tar p-pillen etter de syv dagene uten. Jeg tok på en onsdag før, og da fikk jeg mensen på fredagen, og det var bale.. Og jeg har ennå ikke fått mensen, jeg har gått på Yasmin i 6 dager nå.Men jeg har fått litt lysebrun og rød utflod.. Så til spm, tror dere jeg er gravid, eller er det bare Yasmin p-pillen som har utsett mensen? Har mensensmerter i magen, og mye luft :S Håper på mye svar! Btw, jeg har bursdag idag :D 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Vent med å ha ubeskyttet sex til du har lært deg å ta pillene dine, ellers grattis med dagen
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Det enkleste du kan gjøre er å rusle til apoteket, kjøpe en test - og vips, så vet du svaret på sitt eget spørsmål. Gratulerer med dagen
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Du har glemt p-pillene de to ukene det er størst sjanse for å bli gravid hvis du glemmer. Ta en graviditetstest. Vil også anbefale deg å lese pakningsvedlegget når du glemmer en pille. Der står det hva du skal gjøre. Men akkurat denne gangen er det jo for sent for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå