Gå til innhold

Cloes Formal Funk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Starter en liten dagbok jeg, ser så koslig ut å ha en sånn. Har aldri skrevet dagbok, eller ca 10 sider når jeg var 15 og forelsket :hjerte: Hihi.

Klokken er masse nå, og når man ikke får sove er det ikke noe annet man kan gjøre enn å være på nett.

Nå måtte mannen dra på jobb, håper han ikke må bli lenge stakkar. Ikke morro når det blir probl. på jobben.

I dag har jeg forresten vært å shoppet nytt treningstøy, og et par stilige sko! Elsker sko.. er nok ikke den eneste heller :ler:

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shivani

Nå skal du få en hilsen i natten med en gang :D Sitter også oppe og "knør" og får ikke sove. Hører mannen i huset lage sånne gode sovelyder i det fjerne... Hm... Kanskje jeg skal prøve å legge meg for å se om lyden er smittsom? :ler:

God natta, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg sove litt lengre. Mannen kom hjem fra jobben kl 06.45 og det var deilig da han krøp inntil meg.

Stod opp kl 12 tror jeg det var og hoppet i dusjen. Prøvde å få lirket ut den store floken jeg hadde fått i håret mitt med balsam og hårkur, men det gikk ikke. Typisk at jeg ikke finner børsten min.

Var å trente styrke kl 15. Ganske slitsomt :ler: Er oppe i 130 kg, 15x3 i benpress så det begynner å komme seg.

Når jeg var ferdig trent og dusjet, hoppet jeg inn i stall klærne og dro rett i stallen. Gutten min var litt rar i dag syns jeg. Knelet i midtgangen og heldigvis rakk jeg å løsne leietauet og tok han inn i boksen sin før han la seg. Der bare slang han seg ned på gulvet og ble liggende, prøvde å rulle seg fler ganger, men fikk det ikke helt til. Lå helt musestille før han prøvde på nytt. Så utrolig rar gutt.. Hoppa som står på andre siden av boksen hans er visst blitt skikkelig forelska i han. Stakar, hun har ikke skjønt at han er blitt vallak. :ler:

Prøvde å se etter varmedress i dag, husket ikke hva slags merke jeg skulle ha, så jeg fant ikke "den riktige". Klarer meg ikke en dag til i stallen til uten varmedress. *brrr*

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å brette sammen litt sokkepar i kveld.. En stor kurv.. Nesten halvparten manglet sin make.. :roll: Lurer på hvem som spiser single sokker jeg.. :klø:

Kjøpte forresten tre par sko idag..(får aldri nok) :oops: To par vinteraktige joggesko, og et par knehøye svarte støvletter med noe frynse greier og snøring. Ganske stilige.

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Ingeborg!

Så var denne helgen også over. Tiden går så altfor fort!

Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke fikk dratt på OHS.. Jaja får ta det igjen neste år :roll:

Vasket ned huset til mine foreldre i helgen jeg da. Noe de ikke ba meg om, men når jeg først var der for å passe to og fir-beinte så kunne jeg likesågodt bruke kreftene på noe annet og.

De ble iallefall veldig fornøyde. Bakte også brød så de fikk ferskt brød til i morgen. Veldig fornøyd med meg selv.

Var å tittet til hesten min i dag. Alt stod bare bra til. Han er så fornøyd med ny stall også han har blitt skikkelig tøff. Godt å se han har fått litt selvtillit!

Meldte meg på tømmekjørings kurs på lørdag. Det blir spennende.

Eneste som la en demper på det var at "vi" hadde visst lovt svigermor om å komme på besøk den helgen. Hun bor nemlig et stykke unna, og vi har ikke vært der siden i sommer. Klart man får litt dårlig samvittighet, men jeg vil ikke gå glipp av det kurset! ÅÅååh.. jeg føler det ikke er nok tid til alt! Aller mest at det ikke er helger nok! Huff.. har alltid noe å gjøre, og i helgene liker jeg å være i stallen! :-?

Har planer hver helg nesten fram til jul nå.. Kurser, planlagte fester, flere julebord, enda mer kurs! Blir helt loco! :eeeh: Skulle og ha vært på agility kurs, men det får bare vente nå. Måte på hva jeg skal få tid til :ler:

Fant jo børsten min igjen, såklart etter jeg hadde kjøpt en ny. Den lå jo selvfølgelig i veska til den bæbare. Det er jo klart at den skal ligge der :roll:

I morgen blir det handling av varmedress, og så rett i stallen. Har fått et lite problem med hesten. Han har begynt å sparke når jeg skal ta høvene på han. Sparker bare med den venstre bakfot, men alikevel nok til at jeg går over ende hvis jeg prøver å holde igjen. Jeg gir meg ikke så lett, men ikke snakk om at det går an å holde igjen benet.

I slutten av neste uke kommer også hovslager for å trimme høvene. Blir spennende hehe..

Nei nå skal jeg bare lese igjennom noen innlegg her inne, så går jeg å legger meg. Eller.. skal nok ha litt sex og ja :Hehe:

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hei Cloe!

Grattis med dagbok! Kommer til å smugtitte i den! Du er hestejente du og? Med egen hest? Så kos da! Hvilken hest har du?

Lykke til med dagbokskrivingen - du har nok fått en fast leser i meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldre-Lise!! Tusen takk for koslig melding!

Jeg er hestejente ja! Med en forkjærlighet for arabere, så det går mest i arabere her hos meg. (egen hest ja) :D

Nå skal jeg og hesten på kjørekurs til søndagen! Det har vi gledet oss til. Blir spennende å se hvordan det går.

Noen dager siden jeg har skrevet her nå, har hatt så mye å gjøre. I går bakte jeg halloween-muffins for min søster, som hun skulle ha med til klassen sin. De ble faktisk kjempe kule. Knall oransje og knall grønne. De oransje skulle forestille gresskar, så jeg tok oransje melis på, og dekorerte med svarte øyne med gult inni og de ble skikkelig ekle :ler: De grønne var monster muffins med sinte øyne og rød munn. Veldig morro!

Kjørte 2 timer i bil bare for å levere de og dra hjem igjen. Så hele kvelden i går gikk bort til det. Fikk høre i dag at alle syns de var kule og gode!

Ellers så har jeg lært hunden min å rulle rundt, også henter han en viss leke når jeg ber han om det. Trener aldri mer enn 5 min, og klarer han det etter 1 min så stopper vi.

Han kan så mye triks nå og det er så morro! Lærer så utrolig fort.

Var å handlet litt på onsdag.. Endte opp med 4 bukser. Tittet på en kjole også, men jeg må prøve den først.

Tenkte litt på å melde meg på fler foto-kurs. Så et sted de hadde mørkeromsarbeid, og et annet som var studio/lyssetting. Er så morro å ta bilder. Har et Canon EOS 1, og et Canon EOS 10 D, som er supre kameraer for de som kan bruke det. Ønsker meg rundblits til jul. Eller så kjøper jeg meg det selv. :ler:

Nå skal jeg tittet litt på nettet ang. styling til bilen min. (hørtes kanskje litt harry ut *ler* men det er en 2001 modell altså.. )

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Tok meg en liten titt inn til deg, jeg :)

Ønsker deg en super helg! (ok, det er ikke helg heeelt ennå, men snart så. Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves! :D )

Klemmer fra Fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brr.. får ikke sove.. :-?

Kom på at jeg skulle ta venninnebilder med høst motiv av meg og venninna mi, men nå er jo nesten alle bladene borte :ler: Kan det bli like koslig med "midt i mellom høst og vinter" bilde? Hmm.. kanskje ta nærme vannet? Får høre med min vakre venninne og tror jeg. :wink:

Nei skal jeg vekke mannen for en skikkelig omgang pulings? :Hehe: Ja gjør det jeg!

So long!

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Fikk lyst å siheiog gratulere deg med dagboka.Du har gjort den kjempe koslig å lese for oss gjester.

Ha en fin dag selv om sommeren er langt vekk enda.Vinterkveldene innbyr på mye kos og lys i mørket.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var helgen over! Fikk vært hos svigermor et par dager. Snødde der oppe, var litt koslig å se snø igjen. I dag var jeg på kjørekurs. Gikk strålende. Gampen var litt utålmodig og litt lei av hodelag og bitt, men ellers var alt bra! Var svintrøtt i dag morges når jeg måtte opp.. :-? Ikke fått sove noe særlig i helgen.. Jeg MÅ ha søvn.. Kjenner det svir i øynene. Jeg sovner snart! :Gjesp:

Får sjekke forumet litt, og så legger jeg meg!

Godnatt,

Klem Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Takk for hilsen i dagboka mi,du må ikke slite deg ut nå blandt hester og menn.

Jeg er litt redd hest jag fordi de er for store for meg,liker ikke at dyr tar makta.Men hester er noen flotte dyr.

Jeg vokste opp ved en bondegård der var det en hest som het TOR snill som dagen var lang.Når jeg hadde vært å kjøpt brød diltet den etter meg så jeg kunne stå verandan og mate den ned fersk brød.Han var en 27 år gammel hingst og skikkelig salrygget,og jeg gjorde hva jeg kunne for den sliteren og kuene på gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så koos med hilsen når jeg titter innom her!

Fått vært å trent litt i dag da. Hadde ikke samvittighet til å la vær..

Herregud.. jeg har blitt FEIT.. hadde vært så deilig å slippet de 14 kg "for mye" :grine: :grine: :grine:

Har merket det på buksene mine, men herregud SÅÅÅÅÅ mye! Jeg passer jo ingen av de 56 buksene mine lenger.. Bortsett fra de 4 jeg kjøpte forrige uke. :grine: :grine:

Jeg har tatt helt av med fråtse spisinga mi.. Jeg spiser ALT jeg kommer over.. jeg er alltid sulten!!!

Jada.. skal ikke klage så mye.. får heller ta meg sammen, å spise sunt og normalt.. Sette opp en plan. Hadde vært litt fint å være to om sånt, men men...

:grine: Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært som har trent, Cloe :)

Det er bare å stå på! Og som du vet, det er bedre å putte en gulrot i munnen enn en sjokolade hvis du er sulten på noe :wink:

Hva med å sette frem en skål med yndlingsfrukt/grønt? Da blir det enklere å ta det enn noe annet hvis du får lyst på noe! :D

Ja, prøv Brilleland på Bryn neste gang, det var kjempebra der.

Hadde vært en idé med p-ring ja, men jeg går ikke på p-piller som prevansjon, men for å i det hele tatt ha mensen.. Er for tynn for å få det naturlig, men uten nok østrogen i kroppen vil ikke eggstokker osv utvikle seg videre.

Jaja, håper du har det bra ellers!

STor klem fra Fisk :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Fisk! Håper det går bedre med deg. :trøste:

Ble litt sent i natt egentlig.. Holdt på med hjemmesiden min. Begynner å bli bra nå egentlig. Den eeegentlige grunnen til at jeg ikke fikk sove var at jeg fikk tilbud om å være.. hva skal jeg kalle det? Ihvertfall så skal det arrangeres en stor fest snart, og det er meg de ville ha bilde av på plakater og flyers og slikt. Takket vel ja, og sa de kunne jo prøve. Så da må jeg ta bilder snart, de har litt dårlig tid.

Skal tvinge meg på spinning i dag, og så skal jeg til hesten.

Får nesten se å finne meg litt frokost. Eh begynner å bli litt sulten!

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh skal forresten til frisøren i morgen. Bare så jeg ikke glemmer det! :ler:

Har nå ihvertfall èn grunn til å slanke meg, og det litt fort! Må handle litt frukt og grønt i dag, har allerede spist opp eplene jeg handlet i går. :D

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudeluu! Deilig å få vært hos frisøren i dag :D

Driver å tenker litt på klesvalg til 'fotosession'en. Blir vel noe sexy hvitt :ler: Det var ihvertfall ytet ønske om det!

Skulle egentlig på spinning i dag, men kom meg aldri så langt :-? Også er det litt kjipt at mannen ikke er noen treningsfantast.. Blah.. hadde vært bedre om han tvang meg litt mer. Hehe

I morgen skal jeg ut! Gleder meg litt, har ikke vært ute eller vært borti alkohol siden *tenke tenke* Jo siden 16 august :o Jeje, lurer på hva jeg skal ha på meg.. alltid et issue.

Snart jul er det og.. hmm må snart tenke på julegaver og.. :o

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...