Cuckold Skrevet 27. januar 2011 #21 Skrevet 27. januar 2011 Hvis disse guttenes søstre hadde fått være ute på det samme markedet, ville nok disse vært like populære hos norske gutter. På samme måte som de lokale sydenheltenes søstre ville vært populære hos skandinaviske gutter hvis de ustraffet kunne vært like ville (og villige) som de skandinaviske jentene. Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980 What???Jeg er en av de søstrene men ivertfall ikke populær. Norske gutter frykter meg Frykter deg? Hvorfor i all verden skulle norske gutter frykte deg?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #22 Skrevet 28. januar 2011 Frykter deg? Hvorfor i all verden skulle norske gutter frykte deg? Nei vet ikke jeg. Bare virker som jeg aldri kommer til å bli poppis eller tiltrekkende kun fordi jeg er litt mørk :gjeiper: Har inntrykk av at utenlandske jenter IKKE er populære på kjønnsmarkedet blant norske gutter. Slik som du kanskje sier eller påstår. Det plager meg ikke. Det bare er slik
Cuckold Skrevet 28. januar 2011 #23 Skrevet 28. januar 2011 Frykter deg? Hvorfor i all verden skulle norske gutter frykte deg? Nei vet ikke jeg. Bare virker som jeg aldri kommer til å bli poppis eller tiltrekkende kun fordi jeg er litt mørk :gjeiper: Har inntrykk av at utenlandske jenter IKKE er populære på kjønnsmarkedet blant norske gutter. Slik som du kanskje sier eller påstår. Det plager meg ikke. Det bare er slik Du kan da ikke være ukjent med at svært mange fremmedkulturelle familier har helt andre regler for jenter enn for gutter, slik at guttene kan bevege seg langt mer fritt og leve uten å bli passet på? Jeg tror dette er den viktigste grunnen til at det er mange flere etnisk norske jenter som er kjæreste med fremmedkulturelle innvandrergutter enn norske gutter som er kjæreste med fremmedkulturelle innvandrerjenter. Ganske parallelt med at det er hore-/madonna-kulturen i Sør-Europa som er årsaken til at søreuropeiske jenter ikke ligger rundt og er like ville og villige som skandinaviske jenter. Det er ikke fordi nordiske gutter ikke kan tenke seg å pule spanske, greske eller tyrkiske jenter.
Wonders Skrevet 28. januar 2011 #24 Skrevet 28. januar 2011 Om man ikke vil ha utenlandske menn i noe profil; skriv det da. Man støter ingen med preferanser og ønsker. Vi er ikke mere ønsket, guttene er bare mer aggresive fordi de tror fordi vi er selvstendige, bor utenfor hjemmet, kanskje bor alene osv ...at vi er opprørske og villig til det meste... Norge er av de landene i verden med flest one night stands, og det sier jo litt.. Utenlandske jenter er oxo slik, det er bare en skam å si noe om det, konsikvensene dems er dramatiske. Mens vi i norge ikke tenker mere på det.
Jejaa Skrevet 2. februar 2011 #26 Skrevet 2. februar 2011 Hei jeg føler meg ikke spesielt ettertraktet .Hva mener du som har skrevet dette inlegget.Ta kontakt med meg da.
runekki Skrevet 2. februar 2011 #27 Skrevet 2. februar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå