Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er svært ettertraktet, eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel kva slags preferansar ein har?

Skrevet

er svært ettertraktet, eller???

Av hvem?

Skrevet

Av hvem?

av alle! spesiellt av muslimske menn :-( la våre nordiske kvinner være i fred, slik som dere krever at vi lar deres muslimske kvinner være i fred!!!!

• Liker 1
Skrevet

av alle! spesiellt av muslimske menn :-( la våre nordiske kvinner være i fred, slik som dere krever at vi lar deres muslimske kvinner være i fred!!!!

Du treng å ta deg ein pille, eller to.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil ikke være så sikker på om det faktisk hjelper..

• Liker 1
Gjest döderlein
Skrevet

Dette er kanskje offtopic, men har vært medlem på nettby. La merke til at det var VELDIG mange menn med dårlig norsk, mørkere hud og irakish-trekk som kontaktet meg. Kan virke som om de har en annen grense til å kontakte kvinner, eller at de liker norske kvinner? Ikke veit jeg.

Gjest Sommertid
Skrevet

Alle har forskjellige preferanser. Noen liker mørke, noen liker lyse, noen liker blåøyde og noen brune.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er noe spesielt med høye, blonde nordiske kvinner med blå øyne.

Men så er jo kvinner fra de fleste verdensdeler ettertraktet da. Enten av sine egne eller på tvers av verdensdelene.

Gjest Solmåne
Skrevet

er det ikke alle vakrekvinner som ettertraktet da? Ett fett hvilken hårfarge eller øyenfarge de har, vil jeg da tro :sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Dette er kanskje offtopic, men har vært medlem på nettby. La merke til at det var VELDIG mange menn med dårlig norsk, mørkere hud og irakish-trekk som kontaktet meg. Kan virke som om de har en annen grense til å kontakte kvinner, eller at de liker norske kvinner? Ikke veit jeg.

Hvis disse guttenes søstre hadde fått være ute på det samme markedet, ville nok disse vært like populære hos norske gutter. På samme måte som de lokale sydenheltenes søstre ville vært populære hos skandinaviske gutter hvis de ustraffet kunne vært like ville (og villige) som de skandinaviske jentene.

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980

• Liker 1
Skrevet

er det ikke alle vakrekvinner som ettertraktet da? Ett fett hvilken hårfarge eller øyenfarge de har, vil jeg da tro :sjenert:

sant nok.

Skrevet

Ja, det er noe spesielt med høye, blonde nordiske kvinner med blå øyne.

Men så er jo kvinner fra de fleste verdensdeler ettertraktet da. Enten av sine egne eller på tvers av verdensdelene.

Skrevet

Hva mener du ,og hvofor sier du det.Jeg er blond med lyse øyne ,jeg merker ikke noe spesielt.Hva slag begrunelse har du .

Skrevet

Hei det er jeg ikke ,jeg er ikke inbilsk da klem.

Skrevet

De er nok ettertraktet i flere andre land ja, fordi det er så sjeldent der.

Skrevet

sikkert derfor de kom i utgangspunktet...

Skrevet

Hvis disse guttenes søstre hadde fått være ute på det samme markedet, ville nok disse vært like populære hos norske gutter. På samme måte som de lokale sydenheltenes søstre ville vært populære hos skandinaviske gutter hvis de ustraffet kunne vært like ville (og villige) som de skandinaviske jentene.

Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980

What???Jeg er en av de søstrene men ivertfall ikke populær.

Norske gutter frykter meg :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...