Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker dere at menn som er 30 år + er gamle?

Ønsker dere helst noen på deres alder?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å innlede et forhold til en mann på den alderen så lenge det var en mann jeg var blitt glad. Jeg går ikke bevisst etter alder på mannfolk.

Gjest Galithralia
Skrevet

Jeg vil ha en som er noelunde på min alder, min kjæreste er ett år eldre enn meg. Passer utmerket det.Jeg vil være på samme nivå i livet som den jeg er sammen med.

Men jeg har en del venninner som utelukket vil ha eldre menn, typen 5 år eldre og opp mot 10-12 år eldre enn seg selv. Så det varierer fra person til person vil jeg tro

• Liker 1
Gjest Anonym23
Skrevet

Jeg er selv snart 23år, singel for øyeblikket.

Jeg tror det kommer helt ann på personene det dreier seg om. Menn på 30år++ kan nok tiltrekke meg, men det er klart at man kanskje står på ulike steder i livet når aldersforskjellen er såpass stor. Jeg er student, og ikke klar for å etablere meg ennå. SÅ for meg passer det bedre med en på min egen alder som også vil vente noen år med barn, hus, etc..

For andre kan sikkert en på 30år+ være midt i blinken ;)

• Liker 1
Skrevet

For meg har alder lite å si. Men jeg forventer at menn som er 30+ skal være voksen i hodet også.. Har møtt på ett par smålige menn som fortsatt var på ungdomsskolenivå.. :glare:

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke de over 30 er gammle, men ser ikke meg selv i et forhold med noen på den alderen. Det er en personlig referanse og avhenger selvfølgelig fra individ til individ med tanke på hvor "satt" mannen er, av interessert osv men personlig synes jeg det er ekkelt med en mann som er mye eldre enn meg.

Ja til finne typer og damer på egen alder.

Skrevet

Hvorfor akuratt denne aldersgruppen ts?

Gjest VictoriaSecret*
Skrevet

Fyller 22, men jeg ønsker noen på min egen alder. Men han må være seriøs, ambisiøs og ha en mening her i livet.

Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på det som gammelt, men samtidig er jeg glad for at kjæresten min er nær meg i alder (jeg er 24 år og han 26 år).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Synes ikke at menn i den alderen er gamle, men i et forhold foretrekker jeg en som er mer på min egen alder (jeg er forøvrig i 20 årene).

Skrevet

Hvorfor akuratt denne aldersgruppen ts?

Lurer bare på hvordan "unge jenter" tenker om oss som er over 30.:) Er i en situasjon der jeg har blitt kjent med en ung jente, men vet ikke helt.. Er jo dette med alder og modenhet da.

Gjest lillemy
Skrevet

Etter at jeg (er 25 år) ble singel for 2 år siden, så har de mennene jeg har datet vært 30+. Ser ikke på det som gammelt. Tror det er mer hvordan man oppfører seg. Hvilken alder man er i sinnet, om man kan si det slik.

Skrevet

Jeg skrev siste innlegg. Jeg har alltid funnet noen som har vært 1-2 år eldre enn meg. Han jeg er nå sammen med er 7 år eldre enn meg. Vi er på samme nivå i hodet :P Det er min maks grense! Ingenting over 7 år. Dette er kanskje et engangstilfelle =P

Skrevet

Lurer bare på hvordan "unge jenter" tenker om oss som er over 30.:) Er i en situasjon der jeg har blitt kjent med en ung jente, men vet ikke helt.. Er jo dette med alder og modenhet da.

Jeg er mor til en moden og selvstendig jente på 22. Hun har venner på samme alder som seg selv, og oppover til rundt 30.

Venner er én ting, men hun synes kjæreste på 30+ blir i eldste laget.

Siden jeg er såvidt over 40, blir det helt rart for henne med en kjæreste som er nærmere meg i alder enn henne...

Men det er ingen her som kan fortelle deg hvordan akkurat "din" jente tenker om dette, så hvorfor spør du ikke bare da??

Skrevet

Nei, jeg syns ikkemenn på over 30 er gamle. Er selv sammen med en mann som er åtte år eldre, uten at det er noe problem i det hele tatt. Tror jeg ville hatt større problemeer med en på min egen alder..

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 22 år.

Jeg synes mange menn på rundt 30 er hot! Eller, ikke alle, men de mer enn gutter på min egen alder. Men jeg tenker vel at det er litt uvanlig så jeg tar aldri iniativet når det kommer til såpass mye eldre gutter.

Akkurat nå er jeg faktisk litt avstandsforelska i en mann på 32 :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 25 (26 ila 2011) og samboern min er 32. Null problem.

Gjest virveldyr
Skrevet (endret)

.

Endret av virveldyr
Skrevet

De er ikke gamle. Selv er jeg 24 år, og sammen med en på 28. :-)

Alderen har jo ikke noe å si ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...