AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Ja, disse "vortene" har nå bodd hos meg i litt over 3 år, og jeg DRITT lei. Jeg bruker noe som heter "Condyline" (tror jeg, orker ikke sjekke nå), men er litt sløv med å bruke det, så ja, får vel skylde meg selv. Men, disse vortene kan ikke anses som vorter i den forstand mener jeg. De kommer kun på rompa, og er røde små prikker. Men det jeg lurer på er om det er noen flere som har det sånn? Klart det er det, men leser jeg om det på internett er det oftest rundt vagina og ikke rompa...
LetThemEatCake Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 På rumpan? Alltså inte på slemhinnorna? Det låter faktiskt inte som vanliga kondylom.. Har själv haft det, men det begränsade sig bara till slemhinnorna. Och de var aldrig röda. Alla är självklart olika, men jag läste på en hel del om kondylom (för att lugna ner mig själv) och det låter lite märkligt det du skriver. Det finns i och för sig flera olika sorter av kondylom, varav en är vanligast (den jag hade). Och i och med att du redan har en medicin antar jag att en läkare redan diagnostiserat vårtorna? :gjeiper: Gå till gynekologen och fråga om du kan frysa/bränna bort dem. De söver ner dig och det är över på ett kick!
LetThemEatCake Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Eller sitter de på slemhinnorna kring anus? Alltså i rumphålet? I så fall låter det mer som kondylom. :gjeiper: Det är inte alls ovanligt att kondylomen sitter kring anus, så det är inget att oroa sig för så länge de inte gör ont eller stör dig.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Eller sitter de på slemhinnorna kring anus? Alltså i rumphålet? I så fall låter det mer som kondylom. :gjeiper: Det är inte alls ovanligt att kondylomen sitter kring anus, så det är inget att oroa sig för så länge de inte gör ont eller stör dig. TS her. Jeg har en onkel som er lege, og heldigvis en jeg kan snakke med ALT om, og sa det som det var, så fikk en resept på middel for kondylomer. Han har ikke undersøkt meg, hehe! Så ikke tenk sånn!! Men nei, de sitter kun rundt om kring på rompebollene. Ikke inni anus. Burde vært hos en gynekolog ja, men får aldri tulla meg til å gjøre det... :-(
LetThemEatCake Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Om du inte ens har blivit undersökt så är det god tid att du pallrar dig iväg till läkaren.. :gjeiper: Du har haft problem i 3 år, trots medicin, så det är väl ändå dags att titta på andra lösningar? Löp till läkaren, bums!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå