Gå til innhold

Suge til utløsning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg suger og svelger. Nå pleier det ikke å ta så lang tid når jeg suger han, så jeg rekker ikke helt å bli stiv i kjevene. Men dagen etter at han har drukket får han komme et annet sted, for da smaker han EKKELT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med typene til dere som suger liker det?

Damen min liker dessverre ikke å suge, litt kjipt for har ønsket å bli sugd av en jente lenge. Hun har sagt hun sikkert kommer til å gjøre det en gang, men er det ikke alltid sånn, vi har alle noe vi skal gjøre "en gang" :gjeiper:

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Suger typen avogtil til han kommer i munnen min :) Er ikke noe big deal det, skjønner ikke hvorfor så mange av dere synes det er så ekkelt. Greit, exen min tålte jeg ikke sæden til! Var helt grusomt! Men typen jeg har nå.. Smaker nesten ingenting, heeerlig :eeeh:

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte komme av oral :tristbla:

Har sykt lyst til det, men klarer ikke slappe godt nok av tror jeg. Kommer hvertfall ikke :filer::S

Gjest birry93
Skrevet

Jeg har flere ganger sugd til han kommer, det er ikke noe problem, men så har jeg sørget for å kåte ham opp skikkelig på forhånd, da. :gjeiper:

Skrevet

Svelger.

Får ikke vondt i kjeven av å suge...

Skrevet

Jeg elsker å suge kjæresten min, og gjør det gjerne til han kommer. Svelger også, selv om jeg syns konsistensen er litt ekkel. Jeg blir ikke sliten i kjeven, og tror ikke det har så mye med størrelsen på penis. Min har en stor en. Jeg har aldri tent på en penis før jeg traff min nåværende kjæreste. Jeg elsker penisen hans!

Skrevet

Ja jøss! Men ofte bruker vi suging som forspill. Eller som avslutning. ;)

Hadde en type en gang som sa han ikke kunne komme med suging alene. Aldri. Da gikk det en jævel i meg for å si det sånn. Glemmer aldri det ansiktet da han kom! Ikke det at jeg påberoper meg å være så jævlig flink, man vil man så kan man!

Sæd smaker ikke sånn kjempegodt. Men det er man kåt så går det fint!

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte komme av oral :tristbla:

Har sykt lyst til det, men klarer ikke slappe godt nok av tror jeg. Kommer hvertfall ikke :filer::S

Kjenner til det problemet, ja...

Skrevet

jeg klarer heller ikke komme av oral alene, dessverre !

Klarer heller ikke komme av at en jente runker meg.

Men jeg klarer å komme ved samleie, men da er det bare et par stillinger som funker.

Leste engang at de menn som har problemer med å late vannet på et offentlig urinal (dvs. at man står og tisser med folk ved siden av seg), også vil ha problemer med å få orgasme under sex. Årsaken er at de ubevisst "spenner" seg, det er altså en psykisk greie.

Pussige greier.

Skrevet

Kjæresten min har vanskelig for å komme, han og, men da lar jeg ham runke seg selv litt ved siden av. Det går som regel bra. Han har kommet kun med min hjelp også, men det tar vanvittig lang tid.

Skrevet

Suger så ofte jeg får anledning til det. :biggrin: Jeg blir så utrolig opphisset av det.

Blir jeg gåen i kjeven så har jeg mine knep... :lur:

MEN jeg makter ikke at han kommer i munnen min, og jeg klarer ikke for alt i verden å svelge.. Jeg brekker meg rett og slett. :sukk:

Vi lar det stå til over brystene eller rompa :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...