Gå til innhold

Suge til utløsning

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Å suge til utløsning har jeg ingen problemer med.

Jeg er faktisk mer glad i å gi enn å motta oralsex, jeg kunne selv aldri gjort det på en kvinne - da foretrekker jeg suging. Det hører med om man skal ta en riktig helaften. :lur:

Endret av EmmaW
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel vel, vet om mange jenter som ikke tar den i munnen etter den har vært i musa. de fikser ikke sine egne safter. men at gutten skal slikke, det skal han! idiotisk.

finner både svelgenektere,slikkenektere og jenter som ikke kan suge etter samleie som prippne

Skrevet

vel vel, vet om mange jenter som ikke tar den i munnen etter den har vært i musa. de fikser ikke sine egne safter. men at gutten skal slikke, det skal han! idiotisk.

Det ser jeg heller ikke problemet med. Det smaker faktisk godt.

Men derimot synes jeg menn som ikke vil kysse etter man har suget dem ferdig er noen store pyser. Da har man jo allere svelget alt... :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor blir dere så slitne i kjeven da?? Er det meg som gjør noe feil tru, for det har jeg aldri blitt :P

Skrevet

Hvorfor blir dere så slitne i kjeven da?? Er det meg som gjør noe feil tru, for det har jeg aldri blitt :P

Spørs litt på størrelsen på penisen også. Jo større = jo mer en må gape over.

Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men han liker bedre å avslutte på en annen måte :)

Wtf?!?

Hva i all verden er bedre enn det for en mann?

Gjest Galithralia
Skrevet

finner både svelgenektere,slikkenektere og jenter som ikke kan suge etter samleie som prippne

Ser ikke helt problemet med dette, gutten kan jo fremdeles slikke? bare fordi hun ikke vil ha den i munnen etter at den har vært inne i "musa" trenger det ikke å bety at hun ikke vil suge.

Skrevet

Jeg har tilgode å møte en fyr som vil svelge sin egen sperm, men de vil jo gjerne at vi gjør det. Poenget ditt var, sa du? :filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tilgode å møte en fyr som vil svelge sin egen sperm, men de vil jo gjerne at vi gjør det. Poenget ditt var, sa du? :filer:

Var saman med ein fyr eingong, som gjerne svelgte sin eigen sperm.

Og likte det.

Skrevet

Hver sin smak er vel poenget her. Jeg ville ikke krevet at mannen svelget sin egen sæd, men menn som ikke vil kysse etterpå, samt kvinner som ikke vil smake sine egne "safter" (enten det gjelder kyssing eller suging) er litt pysete.

Kjønnssafter er en del av opplegget. Er man normalt renslig, er det ikke stort verre enn å bytte spytt, som man tross alt gjør når man kysser.

Skrevet

Hver sin smak er vel poenget her. Jeg ville ikke krevet at mannen svelget sin egen sæd, men menn som ikke vil kysse etterpå, samt kvinner som ikke vil smake sine egne "safter" (enten det gjelder kyssing eller suging) er litt pysete.

Kjønnssafter er en del av opplegget. Er man normalt renslig, er det ikke stort verre enn å bytte spytt, som man tross alt gjør når man kysser.

Sæd er noe annet da. For en mann føles det ganske homo å svelge sæd.

Skrevet

Uansett hvilke kroppsvæsker det måtte dreie seg om så burde ingen bli tvunget til noe de ikke ønsker. Liker man ikke å svelge sæd, så skal man få slippe - og takler ikke typen det så får han heller finne en annen. Jeg nekter å svelge - men vil da heller aldri kreve at noen gutt skal slikke meg. Fatter ikke hvordan noen kan mene at man skal lide seg gjennom ting man ikke liker - det gjør ikke akkurat sex til en god opplevelse.

• Liker 2
Skrevet

Det byr meg ikke i mot å gjøre det, og jeg gjør det også relativt ofte, men det skjer oftere at vi går over til annen sex og avslutter på "vanlig" måte.

Skrevet (endret)

Uansett hvilke kroppsvæsker det måtte dreie seg om så burde ingen bli tvunget til noe de ikke ønsker. Liker man ikke å svelge sæd, så skal man få slippe - og takler ikke typen det så får han heller finne en annen. Jeg nekter å svelge - men vil da heller aldri kreve at noen gutt skal slikke meg. Fatter ikke hvordan noen kan mene at man skal lide seg gjennom ting man ikke liker - det gjør ikke akkurat sex til en god opplevelse.

Enig - tvang hører ikke engang til innen SM, der er det er jo avtalt. Sex skal være behagelig for begge parter.

Det står respekt av alle som ikke stiller krav til partneren i sengen. Er man misfornøyd har man to valg; take it, or leave it.

At kvinnen ikke krever oralsex av mannen når hun selv ikke vil gi er vel en grei deal?

Endret av EmmaW
Skrevet

Sæd er noe annet da. For en mann føles det ganske homo å svelge sæd.

Og for kvinner føles det lesbiskt å slikke sin egen fittesaft..........

:murvegg:

• Liker 1
Skrevet

Og for kvinner føles det lesbiskt å slikke sin egen fittesaft..........

Som sagt så er ikke det samme sak.

Skrevet

Som sagt så er ikke det samme sak.

Hvorfor er det ikke samme sak?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ikke samme sak?

For en mann føles det ganske homo å svelge sæd.

Skrevet

Jeg er veldig glad i å suge mannen min, men han får ikke lov til å sprute i munnen min, det er bare ekkelt.

Men jeg kan godt suge han etter han har vært inne i meg.

Jeg får også fryktelig vondt i kjeven av å suge han, og det er sjelden jeg klarer å bare suge han til mål, må oftest runke litt ved siden av. Nå bruker han langt tid på å komme ved penetrering også, så han trenger mye stimulanse.

Skrevet

Da sitter problemet i hodet ditt, hvis du synes det er homo og svelge sin egen sperm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...