Gå til innhold

Suge til utløsning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer dere å suge ham helt til han får utløsning?svelger du sæden hans eller spytter du det ut? Jeg pleier å suge ham helt tom også slikker jeg kuken helt ren ! Det gjør meg kjempekåt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du en heldig kjæreste :)

Skrevet

Sæd smaker ikke så godt, at jeg klarer å svelge alt og i tillegg se ut som jeg nyter det.

Blir kåt av å suge han, men bare til han kommer. Får litt i munnen og deretter spruter han restne på brystene mine.

Funker fint for oss, selv om jeg ikke svelger alt.

Skrevet

Sug og svelg, god helg!

En dame som ikke svelger er ikke mye vits i å ha sex med.

• Liker 1
Skrevet

Å svelge sæd føles som å svelge snørr, så det gjør jeg ikke.

:spy:

Jeg slikker ikke nesa hans ren når han er forkjøla og nyser, og fordøyelsesystemet mitt er heller ikke lommetørkle for kuk og sæd når han kommer...

Steinalderinstingtet til gutter om at jenter skal svelge utsondringene deres for å vise ekte kjærlighet får være hans problem...

• Liker 8
Skrevet

Noen ganger suger jeg til han kommer, men herregud å sliten man blir i kjeven :gjeiper: Flere som blir det eller?

Kommer an på om jeg svelger. Kan gjøre det, men får vondt i magen etterpå så spytter det isåfall ut!

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Når jeg hadde type brukte jeg ofte å suge han til han kom. Svelger også da det er det mest praktiske. Elsker å suge og blir vanvittig kåt av det.

Gjest Galithralia
Skrevet

Det ble en tilvenningssak for meg, i starten svelgte jeg sjeldent, nå svelger jeg ofte. Enig med anonym over, man blir utrolig sliten i kjeven! :fnise:

Skrevet

Jag har inga problem med att suga tills han får utlösning, även om han gärna tar i alla fall 30 minuter på sig.. Men ungefär hälften av gångerna vill ha ändå övergå till penetration istället. :gjeiper:

Jag har aldrig någonsing spottat ut sperma, det gör mig faktiskt lite kvalm. Antingen sväljer jag eller så låter jag honom komma på brösten!

Skrevet

Likar å suge, så eg sug til han kjem.

Men blir også så innmari sliten i kjeven! :fnise:

Har heller ingenting imot å svelge, sjølv om det kan smake heilt forjævleg nokre gongar.

Skrevet

Sug og svelg, god helg!

Gjest Raindrops
Skrevet

Suger og svelger så og si hver gang vi har sex, det er slik vi liker å avslutte det.

Skrevet

Jeg har aldri gitt ham utløsning. Men han lekker en god del før det også, så vet på en måte hva som venter meg. Frister ikke så mye å svelge.

Skrevet

Sug og svelg, god helg!

En dame som ikke svelger er ikke mye vits i å ha sex med.

Hadde jeg hatt en type med samme holdning som deg hadde jeg nektet ham blowjob inntil han selv hadde tatt spruten rett i ansiktet. (Ligge på rygg og presse bena bak hode så kukken dingler over ansiktet hans).....

• Liker 3
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men han liker bedre å avslutte på en annen måte :)

Skrevet

Hadde jeg hatt en type med samme holdning som deg hadde jeg nektet ham blowjob inntil han selv hadde tatt spruten rett i ansiktet. (Ligge på rygg og presse bena bak hode så kukken dingler over ansiktet hans).....

:eeeh: wtf??

• Liker 2
Skrevet

Jeg suger gjerne til han spruter ja. Gjør meg innmari kåt..

Skrevet

Gjorde det med exen, men spermen til typen min nå smaker så vondt, så den tar jeg ikke i munnen :sjenert: Jeg suger ham til han er rett ved, så tar jeg resten for hånd.

Skrevet

både suger og svelger. og nei jeg blir ikke sliten i kjeven

Skrevet

Hehehe, den var god. :fnise::fnise:

Noen gutter hadde absolutt fortjent å prøve det samme som de krever av jentene. Kanskje svelging ikke hadde vært så viktig lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...