AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hjelp! Jeg spiste en brødskive til frokost, smakte noen nøtter, men ellers ingenting. Så når jeg gikk hjem fra jobb var jeg dødssulten, spesielt på noe søtt :gjeiper: Jeg kjøpte meg en ananas og jammen spiste jeg hele! Veldig god. Men så så jeg at ananasen var rød inni og ble bare rødere og rødere Ananasan var veldig sterk og nå er leppene mine et eneste blødende sår! TUnga må blør også! Det svir. Men det er jo levelig. Men jeg lurer på om hva dette gjør med magen min? Er det farlig? Er skikkelig bekymra nå jeg...
Zzyzx Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Det gjør sannsynligvis ikke noe med magen din, miljøet der nede er en del surere enn ananasen er. Men det er mange som reagerer slik på ananas, så det eneste du kan gjøre er å la være å spise det.
Supraspinatus Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Hjelp! Jeg spiste en brødskive til frokost, smakte noen nøtter, men ellers ingenting. Så når jeg gikk hjem fra jobb var jeg dødssulten, spesielt på noe søtt :gjeiper: Jeg kjøpte meg en ananas og jammen spiste jeg hele! Veldig god. Men så så jeg at ananasen var rød inni og ble bare rødere og rødere Ananasan var veldig sterk og nå er leppene mine et eneste blødende sår! TUnga må blør også! Det svir. Men det er jo levelig. Men jeg lurer på om hva dette gjør med magen min? Er det farlig? Er skikkelig bekymra nå jeg... Ai ai ai! Nå har du virkelig gjort det. Prøv sweetie eller ugli. Da blir du minst like nummen, men ikke fullt så sår.
LetThemEatCake Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Det är ingen fara! Det är bara enzymerna i ananasen som irriterar slemhinnorna. Precis som med kiwi! Drick lite mjölk och försök att äta "snälla" matvaror (inte så mycket kryddor, salt och syra) idag och imorgon så går det över snart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå