pyttipanne Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 ....bare lurer.. min venninne, som er supersnill og hærlig, er en smule distre... ikke bare litt men ganske..hihi:) Så har jeg en annen venninne som er "systematiker nr 1" og også den som får meg "rolig".. tror jeg.. ouiiiii... vanskeli!
wahaj Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Kun én forlover, men kan sikkert ha brudepike og, eller hva man kaller det. Kun én person som skriver under som vitne.
Gjest Spinell Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Det er mange som sier de har to forlovere når de gifter seg, og det er ingen problemer å dele forloveroppgavene på to personer, ha to "forlovere" oppe ved alteret osv. Men som wahaj sier, det er bare en som skriver under på forlovererklæringen. (Dere kan jo trekke lodd om hvem som står som forlover på papiret )
sweetelise87 Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 ....bare lurer.. min venninne, som er supersnill og hærlig, er en smule distre... ikke bare litt men ganske..hihi:) Så har jeg en annen venninne som er "systematiker nr 1" og også den som får meg "rolig".. tror jeg.. ouiiiii... vanskeli! Jeg kjenner flere som har hatt flere forlovere - på det meste fire stykker! :D Men er nok bare en som kan skrive under på papiret som andre har sagt, ja! Kanskje mest "rettferdig" å bare trekke lodd om det. Lykke til!
sommerbrud 2011 Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg skal ha to forlovere. Blir bare den ene som skriver under på det formelle papiret, men jeg føler ikke at det er noen stor del av forloverrollen.
Lachesis Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Vi gifter oss Human-etisk og jeg har 2 forlovere. Jeg trodde at kun 1 av dem fikk underskrive papiret, men vigslerern vår sa i går at begge kunne underskrive om vi ville det.
Barcelone Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Eventuelt så kan den ene signere forlovererklæringen og den andre signere som vitne på vigselsattesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå