Gå til innhold

Kan man ha to forlovere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....bare lurer.. min venninne, som er supersnill og hærlig, er en smule distre... ikke bare litt men ganske..hihi:) Så har jeg en annen venninne som er "systematiker nr 1" og også den som får meg "rolig".. tror jeg..

ouiiiii... vanskeli!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun én forlover, men kan sikkert ha brudepike og, eller hva man kaller det. Kun én person som skriver under som vitne.

Gjest Spinell
Skrevet

Det er mange som sier de har to forlovere når de gifter seg, og det er ingen problemer å dele forloveroppgavene på to personer, ha to "forlovere" oppe ved alteret osv. Men som wahaj sier, det er bare en som skriver under på forlovererklæringen. (Dere kan jo trekke lodd om hvem som står som forlover på papiret :) )

Skrevet

....bare lurer.. min venninne, som er supersnill og hærlig, er en smule distre... ikke bare litt men ganske..hihi:) Så har jeg en annen venninne som er "systematiker nr 1" og også den som får meg "rolig".. tror jeg..

ouiiiii... vanskeli!

Jeg kjenner flere som har hatt flere forlovere - på det meste fire stykker! :D Men er nok bare en som kan skrive under på papiret som andre har sagt, ja! Kanskje mest "rettferdig" å bare trekke lodd om det. :) Lykke til!

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere. Blir bare den ene som skriver under på det formelle papiret, men jeg føler ikke at det er noen stor del av forloverrollen.

Skrevet

Vi gifter oss Human-etisk og jeg har 2 forlovere. Jeg trodde at kun 1 av dem fikk underskrive papiret, men vigslerern vår sa i går at begge kunne underskrive om vi ville det. :)

Skrevet

Eventuelt så kan den ene signere forlovererklæringen og den andre signere som vitne på vigselsattesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...