Gå til innhold

Dr. Greve

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med intimsåpen Dr. Greve?

Føler at jeg lukter vondt nedentil, og lurer på om det kan skyldes såpen? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den lenge og ikke lagt merke til det.

Gjest Consensio
Skrevet

jeg bruker den ofte, ikke lagt merke til noe.

Det kan hende at du reagerer på den såpen likevel da, og kanskje burde bytte til en annen.

Hvordan vasker du deg nedentil da? Det er jo ikke lurt å kline på med masse såpe og nærmest spyle etterpå der nede.

Skrevet

Har bare god erfaring med den, jeg ("såpen", vel å merke. Skummet svir). Det lukter ikke akkurat roser når man lukter på flasken, men det er jeg glad for, siden det ikke er noe særlig med sterk parfyme der nede. Lukten forsvinner når jeg skyller, og da lukter det bare rent kjønn :)

Skrevet

Jeg føler meg renere når jeg bruker skum enn vanlig Dr.greve, men d kan svi hvis jeg ikke skylder fort. Og det er jo ikke så bra...

Hva annet anbefales? En type Asan? Noe fra RFSU? Hva annet?

Og bør ikke noen intimsåper brukes daglig? Så på et tv-program at det holder lenge å bare "vaske" med vann.

Og hvordan er det med intimservietter? Noen som anbefales mer enn andre, om det finnes mange typer?

Vet ikke hvor vel jeg ville føle meg uten daglig dusj og underlivsvask...

Gjest Consensio
Skrevet

Hva med å bruke klut og vann når du står i dusjen?

Vasker du for godt så kan det bare gjøre vondt verre.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg reagerer også på Dr. Greve, så jeg byttet til Asan, og den har jeg ikke hatt problemer med (både intimsåpen og serviettene) :)

Skrevet

samme som raindrops

dr.greve synes jeg gir vond lukt og på en (rar)måte legger igjen et lag/film kall det hva du vil som gir lukt.Hjelper ikke hvor mye jeg skyller,lukta og følelsen er der.

Bruker lactacyd (og innimellom asan) og den er bedre for meg i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...