Gå til innhold

erfaringer med udo's choice

Fremhevede innlegg

Skrevet

huden min er kjempe tørr, tenkte derfor å begynne på udo's choice. er det noen her inne som har erfaring med det?

kan jeg isåfall ta 15 ml + 2 kapsler eller blir det for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det virkelig ingen?

Skrevet (endret)

Jeg har også alltid hatt tørr og sensitiv hud. Udo's Choise er noe som har hjulpet på meg. Trenger en god krem med solfaktor i tillegg, men er veldig fornøyd med Udo's!

Jeg tar to kapsler daglig.

Endret av cilipili
Skrevet (endret)

I tillegg er den 100% vegetabilsk, noe som også er viktig for meg.

Tilskudd av Omega 3 er bra å ta uansett, så det er noe en vinner på om det hjelper mot tørrheten eller ikke.

Endret av cilipili
Skrevet

takk for svar!

bare å skrive flere erfaringer :)

• 3 måneder senere...
Gjest bjørg anderson
Skrevet

takk for svar!

bare å skrive flere erfaringer :)

Er en dame på 57 som har fikk masse utslett av svineinfluensavaksina for 1,5 år siden. Har vært hos forskjellige hudleger som IKKE kunne hjelpe meg. Har nå prøvd udos choice olje +Vita Biosa ( melkesyregjæret drikk) i en mnd, ser nå veldig stor forskjell . huden er blitt normal alle utslettene er nesten borte. tar 2 ss morgen + 1 ss kveld av dette. Fås kjøpt på helsekosten Bjørg Skiptvet

Skrevet

Jeg har merket stor bedring på huden min etter at jeg startet på Udo´s choice. Endelig er den ikke stram! Jeg pleier å ta en spiseskje hver dag. I påsken reiste jeg vekk uten å ha med meg oljen, og merket fort at huden min reagerte på det, så jeg er ganske sikker på at det påvirker huden min i positiv retning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...