Gå til innhold

Noen flere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om det er noen som tenner på å sprute sperm på jenta mens hun har litt klær på?? Foreks. en sexy bh, eller en flott silkenattkjole??:)

Hva synes eventuelt jentene om dette?? Ok om dere hatt fått litt sperm på en sexy silkenattkjole??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Lurer på om det er noen som tenner på å sprute sperm på jenta mens hun har litt klær på?? Foreks. en sexy bh, eller en flott silkenattkjole??:)

Hva synes eventuelt jentene om dette?? Ok om dere hatt fått litt sperm på en sexy silkenattkjole??:)

veldig vanlig :popcorn:

Skrevet

Er det veldig vanlig?? Trodde ikke det jeg:)

Liker veldig godt å gjøre det, spesielt på silkeglatte klær.

Skrevet

... mer enn OK ... ;-)

Noen gang fått sperm på klærne dine da??

Hva slags klær??;)

Skrevet

Så lenge han betaler renseri-regningen, så er det greit for meg.

På en silkebh til over tusen kroner, så kan han gjerne bidra til å få den ren igjen....

• Liker 2
Skrevet

På en silkebh til over tusen kroner, så kan han gjerne bidra til å få den ren igjen....

Hva med en nydelig ballkjole da??:)

Skrevet

Noen gang fått sperm på noen av klærne dine da?? Hvilke klær??;)

Skrevet

Hm, lukter jeg løktråd?

Bar nysgjerrig, liker å høre om slike ting.... :)

Skrevet

Har fått det på en del bher, helt greit. Samme med skjerf og t-skjorter. Det er ikke sex før det er litt søl. :lur:

Gjest HunterLady
Skrevet

Helt greit, siden jeg er så priviligert og har vaskemaskin.

Verre med sperm på øyet. Ikke like lett å vaske rent! :gjeiper:

Skrevet

Trådene flettet og ryddet for dobbeltpost.

Bond, mod

Gjest birry93
Skrevet

Jeg pleier å kle meg som om jeg skal male når jeg vet at jeg skal ha sex, i tilfelle jeg får flekker på meg. :gjeiper: Derfor tar jeg som regel på meg jeans og t-skjorte, de tåler guttens "hvitevarer". :fnise:

Skrevet

Noen som har fått sperm på noen pene klær da?? silkekjole eller lignende??

Skrevet

Mange av dere jenter som har hen ballkjole eller selskapskjole i silke eller satengstoff??

Hva hadde der sakt om kjæresten ønsket at du hadde den på deg mens dere hadde hatt sex da??:)

• 1 år senere...
Skrevet

Hadde hvert deilig å blitt sugd av ei jente med en peak hettegenser, for så å spruta henne i fjeset og nedover hettegenseren etterpå <3.

Skrevet

Hadde hvert deilig å blitt sugd av ei jente med en peak hettegenser, for så å spruta henne i fjeset og nedover hettegenseren etterpå <3.

Har du registrert deg for å svare i en nesten to år gammel tråd med et teit innhold? :dry:

Anonym poster: 92ff8f0ae43376cb8472777d1cc7f829

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...