Pludre Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Hei Her kommer et godt tips til dere som hater å tørke støv og ikke liker støv og skitt generelt. Gjør som jeg kjøp dere en skikkelig støvsuger, og da mener jeg en støvsuger som ikke blåser ut alt støvet igjen etterpå gjennom motoren. Det jeg tenker på er en Kirby G6, fantastisk effektiv, spesielt til madrasser og lignende. FØR vi legger på rent sengetøy, får madrassene en omgang med støvsugeren. Denne støvsugeren suger opp alle middene og alt støvet som samler seg nedi madrassene. Den har faktisk en så god sugeeffekt at den gjør rent 8 cm ned i madrassen, og hvis du da snur madrassen og tar den siden etterpå, ja, da er den GARANTERT støvfri Her i huset er vi støvallergikere begge to. og etter Kirby'en kom i hus er innemiljøet blitt mye bedre En annen ting dere BØR være klar over er at en ordinær støvsuger faktisk blåser masse støv ut i rommet igjen og dette legger seg rundt omkring til alles irritasjon. Kirbyen slipper ikke ut støvet igjen. Posen er så tett at selv mindre støvpartikler enn midd slipper ikke gjennom Kjempeeffektiv, absolutt verdt å anbefale enten man er allergiker eller bare har støv på hjernen Hilsen Pludre som har et støvfritt hus 12
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #2 Skrevet 7. mai 2002 Kirby??? Som gammel Kirbyselger så har jeg noen kurs til å lure husmødre som er så opptatt av sine midd og støv. De kjøpte støvsuger med utstyr som de aldri får bruk for til tusenvis av kroner. For å være sikker på at støvet ikke går ut igjen så må du ha en sentralstøvsuger. Kirby gjør ikke jobben bedre enn den du får til 2000 på en butikk. En pose i støvsuger kan aldri være så tett som du sier for da virker ikke støvsugeren slik den skal. Da må du ha sentralstøvsuger. Snakk med NAAF. Kirby ble i sin tid testet med en haug med mange andre støvsugere. Ikke mere enn midt på treet. Som en vanlig støvsuger. Nå er det ingen som kjøper de mere. jeg er en støvsugerselgers mareritt når de kommer på døren min. Du tror fortsatt på at den suger midden ut av madrassen 8 cm? vet du at midden klorer seg fast? Tro kan flytte fjell.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. mai 2002 #3 Skrevet 7. mai 2002 Jeg burde skjønt at dette var noe selgermas ja. Milla12
*nora* Skrevet 7. mai 2002 #4 Skrevet 7. mai 2002 Har hatt flere Kirby selgere på døra, men svelger ikke ett ord av det de sier. Har heldigvis sentralstøvsuger, og merker at det har bedret innelufta meget! Også så tung denne Kirby'en er da! Hvordan orker du å bære den opp og ned trappene (om du har noen)?1212[ Dette Innlegg er endret av: *nora* den 2002-05-07 23:08 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå