Gå til innhold

Billige briller på nett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som har erfaring med å bestille billige briller fra internett? Har sett ganske mye skriverier om Favoptics, men hva med ExtraOptical?

http://www.extraoptical.no/ som videresender til http://www.extraoptical.com/

Der får man jo latterlig billige briller, så jeg tenkte kanskje å bestille noen briller som jeg kan supplere de "ordentlige" brillene mine med. Merker at jeg blir ganske skeptisk når prisen er så lav (kan få briller ferdig levert for under hundrelappen...), så jeg lurer på om noen har bestilt? Er det skikkelig jalla kjip kvalitet, eller fungerer det som et supplement, eller er det faktisk ganske OK kvalitet? Hvor lang tid tar det før brillene blir levert?

Ser at de har kontaktadresse i Trondheim, så da er det kanskje til å stole på?

Hvis noen har tips til andre nettsider med billige briller så tar jeg gjerne imot det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at de bruker glass med index 1,49, dette blir vel ca samme som billigglassene hos feks Specsavers med 1,5? Eller er disse tykkere?

Skrevet

Jeg har testet dem.. Har bestilt i to runder. Første runde kjøpte jeg bare 1 par for å teste. Brillene var kjempebra, så jeg bestilte 4 par til. Fikk dem akkurat, og jeg må si at kvaliteten er overraskende bra.. Merker ingen forskjell på disse og mine DG briller til over 5000,- Føler meg litt lurt når jeg betalte så mye for de andre brillene da.. Men designmerker koster.. Det er dyrt å kjøpe en armanibukse også, mens det er billig på HM. Extraoptical blir vel HM for briller.. Morsomt å ha mange modeller å bytte mellom da. Anbefales.

Skrevet

Det høres bra ut. Bestilte meg noen billige briller for å teste dem. Brillene tror jeg jeg skal bruke når jeg trener, slik at jeg slipper å ødelegge de andre brillene mine :)

Ja, når det er SÅ billig så er det jo kult å ha litt forskjellig å velge mellom, dersom kvaliteten er OK! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...