Gå til innhold

Klamydia

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei :)

Sambo har før hans tid sammen med meg hatt klamydia, han er behandlet for det og skal jo være "frisk". Jeg er da en av de hysteriske kvinnfolka som er livredd for alle former for kjønnssykdommer, og jeg lurer derfor på om det er muligheter for at han i ettertid kan få et tilbakefall og smitte meg?

Grunnen til at jeg bekymrer meg er fordi min familie har i flere generasjoner hatt problemer med å bli gravid, og å gå rundt med klamydia øker vel ikke akkurat sjansen for å bli gravid. Det blir en del spørsmål, men kan han også være steril som følge av at han har vært smittet? :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal vel ta en kur så teste igjen, og hvis man fortsatt har det så må man ta en kur igjen..

hvorfor ikke bare teste dere hvis du er så redd?

Skrevet

TS her. Jeg tester meg hvert halvår, men blir likevel paranoid av å tenke på det. Skal ikke legge skjul på det. I all hovedsak lurer jeg vel bare på om noen har opplevd noe slikt selv.

Det kan være fordi jeg innerst inne har store problemer med å stole på andre, og fordi jeg er redd han skal kunne skylde på at han har hatt et tilbakefall når det i realiteten kanskje er noe helt annet.

Skrevet

Kommunikasjon og tillit er alfa og omega i et forhold. Dersom du sliter med å stole på samboeren din må du snarest finne ut hvorfor og deretter ta en prat med han. Dersom du går rundt og ikke klarer stole på han vil det slite deg i stykker.

• Liker 1
Skrevet

Kommunikasjon og tillit er alfa og omega i et forhold. Dersom du sliter med å stole på samboeren din må du snarest finne ut hvorfor og deretter ta en prat med han. Dersom du går rundt og ikke klarer stole på han vil det slite deg i stykker.

Og jeg tror ihvertfall ikke det er noe lurt å planlegge/få barn med en du ikke stoler på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...