Gå til innhold

Datingprofiler

Utfordringen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isj, har inntrykk av at det går fort i svingene på disse nettdatesidene. :sjenert:

Så det kan jo være!

Synes isåfall det er veldig synd.

Du må nesten hyre et reklamebyrå eller tenke som et, for å lokke folket inn i profilens innerste gjemmer.

Men det kan være lurt å ikke bare tenke på hva du vil ha, men også hva ser den du ser etter etter? :nigo:

_____ __ _____

Har nå hatt gleden av å få detaljstudere KateW's halvliterglass, og konkluderer med at jeg har blitt tørst, og at det trolig er forskrekkelig moro i kløfta... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg kjenner mange dritkule gutter (og jenter) som har dysleksi, eller som generelt sett ikke er så flinke til å skrive.

Så jeg tror man går glipp av utrolig mange flotte mennesker om man skal kutte ut alle med skrivefeil i profilen sin på nettdating!

Men hvis man er dårlig til å skrive, bør man kanskje vurdere å få igang et møte kjapt, eventuelt snakke over telefon/skype. For det blir lettere å flørte/kommunisere muntlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en skal gi et godt førsteinntrykk, går det vel an å få noen "skrivekyndige" til å legge inn teksten for en. Det var ikke uvanlig i tidligere tider at folk søkte hjelp fra lærer og prest for å skrive brev. Så kan det med dysleksien komme opp seinere i presentasjonen.

Ikke for det at det er på noen måte er noe mindreverdig ved dysleksikere. Men de skiller seg liksom uforskylt ikke fra smørja til idiotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten hyre et reklamebyrå eller tenke som et, for å lokke folket inn i profilens innerste gjemmer.

Men det kan være lurt å ikke bare tenke på hva du vil ha, men også hva ser den du ser etter etter? :nigo:

Vel, jeg må ha gjort noe riktig pr i dag, for jeg får en del henvendelser fra mennesker jeg har en del til felles med.

Men dette til tross for at jeg overhodet ikke har forsøkt å vise meg fra min beste side, men heller fokusere på hvordan jeg faktisk fremstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Interessant. OG lærerikt. Jeg er ikke ei festejente, eller ei øl-tviholdende-jente, langt der i fra, så jeg hadde ikke tanker om at et slikt bilde ville signalisere noe jeg ikke er. MEN, jeg er fullstendig med på at det kan tolkes feil, selv om glasset var beskåret. Rart hva man ser når man har bakgrunnsinfo, kontra ikke.

OG som Gerd nevnte, albumbildene viste mer, men kanskje man ikke gidder klikke dit i det hele tatt?

Ikke om profilbildet gir helt feil inntrykk.

I tidligere tider, da jeg ennå hadde lit til nettdating, så gikk jeg til slutt så lei av de samme trøtte trynene at jeg begynte å klikke videre på profiler som jeg tidligere hadde forkastet. Som regel var det full fest inne i albumene også. Men av og til så dukket det opp bilder der en ikke kunne fatte og begripe var gjemt bort slik. Men igjen, nettdating er et hurtig og overfladisk spill. En ser bildet og går videre om en ikke umiddelbart er fascinert. Er det rart jeg ikke gidder nettdating?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...