Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig dette blir litt feil forum, men moderator får i så fall flytte innlegget.

For en drøy måned siden henvendte jeg meg til pasientombudet i fylket der min far var bosatt i en sak som angikk ham. Siden har jeg ikke hørt et ord, og jeg hadde i det minste forventet et svar av typen "vi har mottatt Deres henvendelse og vil vurdere saken".

Hittil har jeg ikke fått en eneste tilbakemelding. Er det noen som har vært i kontakt med pasientombudet og vet om man pleier få noen form for tilbakemelding når man sender en skriftlig henvendelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta heller en tlf. da får du raskt svar.

Henvis gjerne til mailen du har sendt dem tidligere.

Har vert i kontakt med pasienombudet selv på tlf. (akershus)

Fikk god servis der ,svar med en gang på hva jeg lurte på, samt råd om hva jeg burde gjøre videre.

Skrevet

Jeg ringte de og opplevde veldig bra service. :) De ringte til og med ettpar mnd senere og lurte på hva jeg hadde gjort i saken. Ta en tlf til de du.

Skrevet

Jeg har hatt mest telefonkontakt med Pasientombudet, men uansett kontaktmåte har jeg fått raske, hyggelige og hjelpsomme svar.

Skrevet (endret)

Har telefonskrekk. Ringer ikke til noe som helst med mindre det er krise (eller i forbindelse med jobb). Det er det ikke i dette tilfellet ettersom jeg bare har påpekt at de bør se på rutinene sine etter en uheldig hendelse.

Kan de ikke svare på mail får det heller være. De har nå fått tilbakemeldingen i allfall og med litt flaks er det kanskje noen som tar tak i saken så ikke liknende ting skjer med andre, selv om de ikke gidder gi meg tilbakemelding.

PS.: Takk for svar :)

Endret av Cata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...