Gå til innhold

Hvordan gjør det det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en jente på 23 år som lurer litt på dette med analsex..

Har hatt det før, og det har gått greit.Kjæresten likte det, og vil jo gjerne gjøre det igjen tydeligvis. Helt greit.

Men dette får meg til å stresse litt, for jeg vet jo aldri når han plutselig vil, og jeg ser ikke for meg at jeg skal ty til samme styret for å bli "helt ren" inni der hele tiden.

Da tenker jeg på dette med å være fri for avføringsrester. Jeg vil jeg også,det er ikke det.

Så hvordan er det da for homofile menn som kanskje er i et forhold? Jeg vet jo at analsex ikke er det eneste de gjør seksuelt, men det er vel en stor del av den seksuelle biten vil jeg tro? La oss si et par da, som har analsex jevnlig. Hvordan sørger de for at de ikke ender opp med bæsj overalt? Jeg er kjent med diverse teknikker og hjelpemidler, men dette er for meg litt håpløst...Går de virkelig igjennom de "prosessene" hele tiden??

For å si det sånn: Sist vi hadde analsex hadde jeg vært på do en stund tidligere. rengjort meg og alt. Å mengden tilsa meg at jeg måtte være tømt helt. men neida! Etter analsexen måtte jeg jaggu på do igjen !( og takk GUD for at det ikke skjedde noe under akten!).

Så med andre ord...jeg vet ikke om jeg tørr ha analsex om det er sånn det skal være. Å nei, jeg godtar ikke at jeg må regne med å få litt bæsj her og der. Når de aller fleste klarer å gjennomføre analsex uten gris, så skal vel jeg også gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal litt til før du klarer å bli HELT fri for rester i endetarmen. Det vil nok alltid være noe der. Ellers er det viktig at han ikke bare peiser på, da er det fare for vakumdannelse. Det vil jeg tro hadde vært ganske kjedelig...

Skrevet

ja, sånne rester man ikke ser f.eks, det er greit...tenker mer på sånne små klomper eller lignende. det vil jeg jo ikke. Vi har det veldig greit, å vi har et flott sexliv på alle måter. det er bare denne ene tingen som irriterer/plager meg. Jeg regner med han skjønner hva han går til og sånn, men det er ikke dermed sagt at jeg bare skal la det "stå til". Vi vet forsåvidt begge hva vi går til, siden vi har gjort det før, og jeg har forklart han fremgangsmåten for Min stjært. hehe. Såh..stress stress stress.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg og kjæresten har analsex ganske ofte, og jeg har aldri gått igjennom noe slags rituale på forhånd, annet enn en kjapp vask med intimserviett. Mulig vi bare har vært heldige, men det har ikke vært noen avføringsklumper på avveie enda. Jeg har heller ikke opplevd akutt dotrang etterpå.

Kanskje det bare var uheldig timing?

Skrevet

Ja det kan hende...Men generelt pleier det å være slik egentlig, det bare plager meg ikke til vanlig. ALtså, at jeg må på do flere ganger om dagen. men når jeg vet at vi kanskje kommer til å ha analsex, så blir jeg jo litt engstelig. Vil jo ikke ligge der å måtte uroe meg hele tiden.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hva hadde dette med homofile å gjøre?

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva hadde dette med homofile å gjøre?

Godt spørsmål. Jeg valgte å ignorere den delen.

Skrevet

Jeg tror hun mente å spørre etter tips fra homofile? Det har sikkert analsex oftere enn heterofil par, og regnes kanksje som eksperter? Hva vet jeg? :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Hver gang jeg leser tittelen tenker jeg på "Hvordan gjør de det" på Discovery, og ser for meg hvordan de ville angrepet dette spørsmålet i det programmet :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du ikke kjenner deg bæsjetrengt og ikke har løs mage, bør det normalt ikke være noe problem med "klumper" som du sier. God hygiene før og etter er uansett lurt.

Det finnes selvsagt ingen garantier: med jevnlig analsex vil du nødvendigvis oppleve litt gris innimellom, uansett prosedyrer, men det tipper jeg kjæresten din er forberedt på. Hvis han spruter deg i rumpa er du garantert enda mer gris *host-santorum-host*, men det går fint å vaske vekk. (Velg en såpe som løser fett, lactacyd ol. er for mildt.) Kondom er en løsning hvis han vil ha analsex, men ikke orker bæsj på kuken.

Protip: glidemiddel! GLIDEMIDDEL!!! :lur:

Endret av Koe
Skrevet

"hvordan gjør de det" -delen er der,fordi jeg regner med de har masse analsex, og jeg lurer da på hvordan de møter de problemene JEG har,for jeg kan ikke forestille meg at de ikke bryr seg? Men jeg kan ikke si at dette har med homofile å gjøre,for jeg tar sikkert feil om analsexen.

Skrevet

Jeg tror hun mente å spørre etter tips fra homofile? Det har sikkert analsex oftere enn heterofil par, og regnes kanksje som eksperter? Hva vet jeg? :)

Det finnes en del homofile som ikke har analsex, faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...