Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Er det noen her som har erfaringer positive/negative med bruk av seroquel? N
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Er det noen her som har erfaringer positive/negative med bruk av seroquel? N Når på kvelden bør den tas? Rett før sengetid eller litt før?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Står ikke dette på esken da? jeg ble feilmedisinert med seroquel. Skulle hatt antidepressiva i stedet. Så min erfaring er ikke akkurat positiv.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Står ikke dette på esken da? Nei, hverken utenpå eller på vedlagt skriv. Står kun angitt mengde jeg skal ta og så står det "kvelden". Så første gang tok jeg den i åttetiden, ble helt bedøvet og overtrett. La meg og sov i 13timer i strekk før jeg våknet!! Ble derfor litt skeptisk til denne medisinen. Tar en pille på 200mg slik som det står. Så hva skal jeg gjøre? Ha kuttet den ut. Men det er liksom ikke løsningen heller. Skal ikke til legen før om 14dager.
Gjest Sommertid Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Det er en veldig vanlig bibirkning av Seruquell at man blir trøtt/bedøvd i kroppen. Jeg brukte denne medisinen over lengre tid for noen år siden. Jeg tok den ca 30 min før leggetid og etter hvert ble bivirkningene mindre og jeg fungerte som normalt dagen etter. Jeg hadde faktisk sykemeld en mnd når jeg tenker meg om pga den utrolige trøttheten jeg hadde pga medisinene i begynnelsen. Om du tviler på noe vil jeg anbefale deg å ringe legen og få en ny time tidligere eventuellt spørre om legen har tid til å ringe deg. Ikke greit å gå å lure på så mye i forbindelse med slike medisiner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå