AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Kjøpte en fryser hos en nettbutikk, som nå har sluttet å funke. Tok kontakt med nettbutikken og fikk vite at produktet er utgått slik at vi får en ny fryser til ca. samme pris, men av et annet merke. Greit nok for oss. Alt er jo dekket av garantien siden det er under 2 år. Da vi bestilte den gamle fryseren så betalte vi for hjemlevering. Men nå har jeg fått sporingsnr og fått beskjed av nettbutikken om at fryseren kommer med posten. Er dette riktig? Den nye fryseren koster for så vidt et par hundre mindre enn vår gamle, så jeg synes at de kunne i det minste ha sendt den med budbil. Kan jeg klage? De hadde egentlig ikke noe inne til vår prisklasse, men noe som var dyrere, og da måtte vi betale et mellomlegg, men heldigvis så fikk de inn noe rett etterpå som lå noe lavere enn vår gamle fryser.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Kjøpte en fryser hos en nettbutikk, som nå har sluttet å funke. Tok kontakt med nettbutikken og fikk vite at produktet er utgått slik at vi får en ny fryser til ca. samme pris, men av et annet merke. Greit nok for oss. Alt er jo dekket av garantien siden det er under 2 år. Da vi bestilte den gamle fryseren så betalte vi for hjemlevering. Men nå har jeg fått sporingsnr og fått beskjed av nettbutikken om at fryseren kommer med posten. Er dette riktig? Den nye fryseren koster for så vidt et par hundre mindre enn vår gamle, så jeg synes at de kunne i det minste ha sendt den med budbil. Kan jeg klage? De hadde egentlig ikke noe inne til vår prisklasse, men noe som var dyrere, og da måtte vi betale et mellomlegg, men heldigvis så fikk de inn noe rett etterpå som lå noe lavere enn vår gamle fryser. Ja, det skal du klage på, så kan du spørre hvem som skal betale for frakten for den gamle fryseren. Du kan be de få fol til å hente den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå