Gå til innhold

Jeg er så rar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehehe,Jeg er så rar vettu. Haha,skikkelig rar er jeg. Alle vennene mine sier at jeg er rar. Du er skikkelig rar du sier de. Alle synes jeg er sprø og rar,haha. Alt jeg gjør er rart. Jeg pleier å si til folk at hihihi,jeg er litt rar jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok. :rope: Neste!

Skrevet

For et rart innlegg...

Skrevet

ts, ditt innlegg var i hvert fall rart :popcorn:

Skrevet

Alle vennene dine har helt rett!

Skrevet

For et rart innlegg...

Haha,ja. Det er sånn jeg er vettu,skrive bare rare innlegg,hehehe.

ts, ditt innlegg var i hvert fall rart :popcorn:

Ja,jeg vet. Vennene mine sier det samme!

Alt jeg sier er rart. Jeg bruker rare klær og spiser rar mat. Drømmer masse rart og har rart hår. Hahahahaha. Lærerne ler av meg og sier Naaaaah,du er nå bra rar du ja!

Hahahahahaha :skratte:

Skrevet
:rope: Don't feed the troll!
Skrevet

Meanwhile_In_Chernobyl.jpeg

I say no more.

Hahaha,ikke sant. han var rar,men jeg er rarere,hehehe. Skulle kanskje lagt ut et rart bilde av meg jeg også,men tror jeg er for rar. Haha. På facebook så blir jeg tagget på rare bilde heeeele tia,hihi.

:rope: Don't feed the troll!

Jeg er ikke et troll,jeg er bare rar jeg. Men troll kan være rare de også,bare ikke så rare som meg da,hehehe.

Skrevet

Hvorfor er det nødvendig å poste slike ting? Det tar opp plass på forumet og er VIRKELIG IRRITERENDE. At det går an.

Skrevet

Hvorfor er det nødvendig å poste slike ting? Det tar opp plass på forumet og er VIRKELIG IRRITERENDE. At det går an.

Hihihi,nå er du nesten like rar som meg :fnise:

Du da,det tar jo ikke opp plass,men takk for ditt bidrag til å skyve tråden min litt opp og fylle den med enda et innlegg,rare meg setter pris på slikt :jepp:

Skrevet

Får vel hjelpe til å dytte tråden opp jeg å da... siden du er så rar ts :gjeiper:

Skrevet

Jeg må flire litt av deg, din raring :)

Skrevet

Meh.

Folk som på død og liv må poengtere at de er sprø og rare er som regel ganske alminnelige, kjedelige gjennomsnittsmennesker.

Men for all del, bevis gjerne at jeg tar feil når det gjelder deg.

Skrevet

Får vel hjelpe til å dytte tråden opp jeg å da... siden du er så rar ts :gjeiper:

Jaaa,tjihi,ikke sant :jepp:

Jeg må flire litt av deg, din raring :)

Hahaha,ja det er jeg vant til vettu! jordmora lo av meg da jeg ble født HAHAHA lo hun og sa Seeee så rar! Fattern sa jeg ligna min mor men det lo ikke min mor av hohohoho,men det lo jeg og far av! Hahahaha!

Skrevet

Meh.

Folk som på død og liv må poengtere at de er sprø og rare er som regel ganske alminnelige, kjedelige gjennomsnittsmennesker.

Har på følelsen at det er nettopp dette som er poenget til TS... (at folk som påstår at de er rare er irriterende)

Skrevet

Meh.

Men du tok deg tid til å både lese og kommentere ts sin tråd da :skratte:

Skrevet

Har på følelsen at det er nettopp dette som er poenget til TS... (at folk som påstår at de er rare er irriterende)

Tadda! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...