Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har et lite problem, tåler nemlig ikke p-piller..eller hormonene i dem, de gir meg soppinfeksjon..Har også prøvd cerazette men fikk soppinf av dem også. Så nå har jeg tenkt på kobberspiral, men har lest mange steder at man får småblødninger, eller at man blør mer enn 7 dager når men har mensen, KJIPT :/ vil jo ikke det..

Men en annen ting er at jeg var i et forhold i mange år, der jeg stadig hadde soppinf og UVI, men etter jeg sluttet med p-piller, og jeg fikk ny sexpartner sluttet plagene..kan være at det var min eks jeg fikk soppinf og ikke pillene...legen anbefalte meg å prøve å starte på cerazette igjen siden den skulle innholde lite hormoner. Men jeg har IKKE lyst på å prøve det ut å få soppinf, for har liksom fått skrekken. Sexlivet til meg å eksen ble ødelagt pga det føler jeg...og har fantastisk sex men han nye....WHAT TO DO ?

Noen med samme erfaringer...eller tips? Veit om kondom altså, men det blir absolutt ikke det samme...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den funka ikke bra for meg, blødde som en sil 3 uker i mnd, MASSE og VONDT!

Gjest Consensio
Skrevet

Fungerer veldig bra for meg.

Litt sterkere menstruasjon, men den varer nå i bare 3-4 dager fremfor 7-8 dager som det var för.

Skrevet

Det er veldig individuelt hvordan spiral, både kobber og hormon, fungerer. Du må nesten forsøke og se, der er jo et rimelig og bra alternativ om det fungerer.

Skrevet

Jeg gikk på p-piller i 6 år og begynte å reagere negativt på de det siste året. Fikk kronisk soppinfeksjon og hadde uvi og skjedekatarr og you name it. Etter at jeg fikk kobberspiral har alt vært helt fantastisk. Blør litt ekstra og kjenner menssmertene litt mer, men det er ikke så ille altså :)

Skrevet

Den fungerer bra på meg også, i forhold til med p-piller. Men med kobber spiral er en typisk bi-effekt å ha ubalanse i kjeden, det er det negative jeg kan si om det.

Skrevet

For meg fungerer det 100%.

Superfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...