Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drømmer stadig helt ville drømmer, og for meg er det vanligere å huske hvertfall deler av drømmen enn å ikke huske hva jeg har drømt. Min første tanke/reaksjon om morgenen er ofte "shit, jeg har vill fantasi" :fnise: Det skal jo sies at jeg ganske ofte er "utslitt" når jeg våkner, for drømmene inneholder stort sett alltid en slags fare eller stressende situasjon.

Noen andre som også har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har også veldig livaktige drømmer. Kan drømme om de villeste, mest usannsynlige ting, og om mennesker og steder jeg ikke en gang aner om eksisterer. Noen ganger kan jeg ha sånne kjasete drømmer, og våkner og føler meg sliten.

Skrevet

Åja! Jeg kan ha livaktie drømmer, som jeg kan huske i lang tid etterpå. Vet jeg drømte noe i natt også, det var det første jeg tenkte på i mårest når klokka ringte. Men akkurat nå kommer jeg ikke på det. :ler: Men som regel husker jeg drømmene mine, men i det siste har jeg drømt endel om xen, og etter slike drømmer kan jeg gå med verdens ekleste følelse i kroppen i flere dager etterpå. Den følelsen kan jeg få etter andre drømmer også... :sjenert:

Skrevet

Ja, drømmer til tider svært mye merkelig. Kan noen ganger bli flau av hva jeg har drømt :P Men det går mest i perioder, det kan gå år uten at jeg drømmer (eller husker drømmene), mens nå har jeg i flere uker hatt sterke, fantasirike drømmer hver natt. Hva tror dere det betyr at man av og til har ekstra sterke og rare drømmer?

Skrevet

Ja. :nigo:

Skrevet

Jeg drømte at jeg fikk ikke sove fordi jeg så en Ugle. Dvs. Uglen i The 4th Kind som ikke er en ugle,men alle bare tror det er det. OMG. Det var skummelt og da jeg våknet var jeg nesten sikker på at jeg skulle bli bortført av romvesner. Jeg blir alltid veldig redd etter mareritt.

Skrevet

Ja, regner med de fleste har en del psykedeliske, merkelige, ville eller på andre måter spesielle drømmer iblant ;)

Drømmer for det meste rare drømmer hvor handlingen enten er vagt basert på dagen i forveien, en bok, film eller spill jeg har underholdt meg med, men også litt om krig o.l. (dår aldri, whoho!) og i perioder er det litt seksuelle drømmer og. Relativt normalt skulle jeg tro. (?)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Drømmer meg sliten hver natt :gjeiper: En sjelden gang i blant sover jeg dog godt og slipper å våkne med hue fult av ville drømmer...bare så synd dette tilhører sjeldenheten.

Skrevet

Jeg har alltid hatt rare drømmer, men det tok helt av etter at jeg begynte på medisiner.

Drømmer sinnsyke ting hver natt, gjerne laaaange, stressende, absurde historier.

Ante ikke at hjernen min kunne spinne opp så mye rart... :klø:

Skrevet

Det kan jeg love deg at jeg gjør! Har de villeste fantasier. :gjeiper:

Natt til igår drømte jeg blant annet at Maria Amelie var gjest hos Viggo Johansen på NRK1, og at hun fridde til ham på direkten for å få opphold.

Da skjønner man at hun har vært litt mye i media i det siste. :fnise:

Skrevet

Drømmer meg sliten hver natt :gjeiper: En sjelden gang i blant sover jeg dog godt og slipper å våkne med hue fult av ville drømmer...bare så synd dette tilhører sjeldenheten.

Ja, hadde vært deilig å ikke drømme fult så ville drømmer hele tiden :)

Jeg drømmer stort sett "helt tilfeldige" drømmer, det er sjelden de har noen umiddelbar sammenheng med det jeg har opplevd samme dag, men det hender innimellom det også.

Det hender også at jeg våkner av at jeg gråter (på grunn av noe i drømmen) men jeg har heldigvis ikke opplevd det på en stund nå.

Stort sett er jo drømmene ganske underholdende å tenke på i ettertid :fnise:

Gjest Galithralia
Skrevet

Oi jeg er ikke den eneste med sprøe og energikrevende drømmer! :fnise: Det varierer veldig hos meg, noen dager kan jeg drømme masse sprøe saker alt fra biljakt (jeg har ikke lappen en gang) til et eller annet middelalder greier/action, til noe jeg ikke husker etc. og noen ganger drømmer jeg så ille at jeg våkner opp vettskremt. Men de er det heldgivis langt mellom. Mens andre dager har jeg rolige drømmer og jeg sover godt. Det er litt av en blanding vil jeg si.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg :D

Jeg drømmer ganske ville drømmer hver natt jeg også, noen ganger flere per natt! Og jeg husker de i detalj så å si hver gang. Litt slitsomt, men det er viktig å ikke la de gå utover det våkne liv :)

Skrevet

Jeg drømmer utrolig mye sykt. Jeg foretrekker egentlig å ikke fortelle om det da de fleste er ganske groteske og ekle.

Skrevet

Å ja, her foregår det mye i hodet på natta. Her om dagen drømte jeg at jeg måtte gjennom en mørk skog på en liten sti for å komme meg hjem. Så støtte jeg på en ulv. Iiik! Det er en av de mer konkrete drømmene jeg husker.

Ellers er det mye abstrakt egentlig, veldig vanskelig å forklare når jeg prøver :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...