Lmsk Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Beklager, litt langt. Måtte bare få det ut.... Ja det er jeg det. Jeg sitter hver dag på rommet mitt alene sammen med katten, ser på samme filmen om og om igjen, har sikkert sett den over 300 ganger. Sitter bare her med dataen på fanget og drikker Cola, snakker med katten og later som alt er bra. Har hatt psykiske problemer siden 2005, på og av. Jeg har egentlig ikke så mange venner, snakker bare med folk på msn og facebook, men det er sjeldent vi gjør noe sammen. Jeg er så ensom, orker ikke mere. Griner omtrent hver kveld. Har snakket med mamma før om at jeg er ulykkelig, da lå vi sammen i senga og gråt begge to. Hater og se mamma eller pappa gråte, får vondt inn i meg, spesielt når jeg vet at det er jeg som er grunnen. Jeg har veldig lyst til å ta ut alle pengene mine, har en del, legge igjen alt hjemme og bare stikke. Jeg stakk av en annen gang, mamma og pappa var ikke hjemme da, men ene broren min ringte og sa ifra. De ringte meg 1000 ganger, men jeg orket ikke å ta den. Gikk ikke så langt, bare 15 minutter fra huset mitt. Det regnet og blåste fælt den natta. Tok til slutt telefonen og gikk hjem, satt i dusjen en halv time og bare gråt.. klokka var nesten 5. I September tok jeg 20 smertestillende, og sa det til mamma, ble bare fullt leven her i huset og mamma ringde legen, men jeg prøvde ikke å ta livet av meg, ville bare dempe smerten, det var herlig. Jeg er lærling og der jeg jobber er det egentlig bare voksne som jobber, så der heller får jeg nok ingen venner. Jeg hadde en bestevenn, men han flyttet på folkehøgskole, og bestevenninna mi har begynt på videregående og har fått andre venner som tydeligvis er mer aktive og morsomere enn meg. Orker ikke mer snart...
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Jeg føler det samme som deg, og jeg råder deg for alt det er verdt å kontakte fastlegen din og forklare problemene. Kanskje få henvisning til psykolog eller annen profesjonell hjelp.
ninuska_ Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Kjære Trådstarter! Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh ninuska_, moderator
Fremhevede innlegg