Ret Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hei! Jeg prøver igjen; jeg trenger konkrete navn på dyktige kirurger på øyelokkskirurgi, evt advarsler om dårlige klinikker el. Har prøvd å finne info om dette, men blir ikke klokere. Det virker som om alle de personlige erfaringene man finner om alt annet mellom himmel og jord rett og slett ikke eksisterer når det kommer til plastisk kirurgi- hva er grunnen til det...?? Og ja; jeg har prøv plastikkirurgi.no og .no og også flere andre sider, men det drives av leger/klinikker og er dermed ikke objektivt. Navn på leger og klinikker på forumene blir sensurert, og pasienthistoriene blir da i stor grad "ubrukelige" for oss som trenger denne viktige informasjonen. Håper på svar!
Gjest gjest-1 Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Sensur er oftest en uting. Hvor strenge er Kvinneguidens moderatorer når det gjelder å navngi konkrete leger? Noen som vet?
Ret Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 Sensur er oftest en uting. Hvor strenge er Kvinneguidens moderatorer når det gjelder å navngi konkrete leger? Noen som vet? Aner ikke, men jeg kan aldri tenke meg at de (så sant de ikke har egeninteresse i kosmetisk kirurgi) vil sensurere saklig og viktig informasjon - noe som dette er. Jeg har kommet over masse sider med pasienthistorier, erfaringer fra den og den klinikken, legen, tannlegen, håndverkeren, sangpedagogen, fysioterapeuten osv osv, men ikke et ord (!) om plastiske kirurger. Synes dette er svært merkelig - dette er jo informasjon jeg som potensiell kunde/klient har rettighet til å få vite i et demokratisk samfunn med ytringsfrihet som grunnstein....
Sugerøret Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 (endret) desverre finnes det ikke (som jeg vet) et sted med sikker informasjon for oss pasienter.Ikke kan vi poste navn da det blir slettet . Det skulle vært et ordentlig nettsted der informasjon var for folk til å sjekke referanser,kvalitet på leger/klinikker.Ikke rart mange opplever dårlig kirurgi da en ikke kan luke ut de værste aktørene innen yrket fordi vi ikke kan navngi folk. På den andre siden blir vi pasienter oppfordret til å utføre grundig sjekk av lege/klinikk før vi lar oss operere.Men det er jo ikke lett når en ikke har noen steder å finne slik informasjon på.Et sikkert sted Selv for mange år siden, fant jeg en som jeg trodde var flink OG sikker,fordi personen var leder av plastikkforbundet.Men neida ,h*n var ikke flink i det hele tatt Endret 25. januar 2011 av Kårky
Ret Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2011 desverre finnes det ikke (som jeg vet) et sted med sikker informasjon for oss pasienter.Ikke kan vi poste navn da det blir slettet . Det skulle vært et ordentlig nettsted der informasjon var for folk til å sjekke referanser,kvalitet på leger/klinikker.Ikke rart mange opplever dårlig kirurgi da en ikke kan luke ut de værste aktørene innen yrket fordi vi ikke kan navngi folk. På den andre siden blir vi pasienter oppfordret til å utføre grundig sjekk av lege/klinikk før vi lar oss operere.Men det er jo ikke lett når en ikke har noen steder å finne slik informasjon på.Et sikkert sted Selv for mange år siden, fant jeg en som jeg trodde var flink OG sikker,fordi personen var leder av plastikkforbundet.Men neida ,h*n var ikke flink i det hele tatt Det høres jo helt sykt ut...! Hvem er det som sier at vi ikke kan navngi gode og/eller dårlige - er dette lovregulert?? Og gjelder det alle leger/behandlere?? Og er det du selv som har satt inn en * mellem h og n, slik at det ikke fremkommer hvilket kjønn legen var av?? Blir paranoid av dette jeg....
Sugerøret Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 personvern osv ? Vet i alle fall at her på KG må du IKKE skrive navn om det er negativt ,da kommer mod's fort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå