Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Nå som det begynner å bli kaldt ute, lurer jeg på hvor dere gjør av klesvasken deres? Jeg har til nå tørket klærene mine ute på verandaen. Men nå tar det evigheter før de blir tørre. Jeg vil helst ikke tørke de inne, for jeg synes luften inne blir så fuktig. Hva gjør dere?
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Putter det i trommelen Hvis jeg ikke kan bruke trommelen, så henger jeg det opp på et lite stativ på badet eller på hengere som får henge på noen kroker (også på badet). Det er ingen vits i å henge ut klær i kuldegrader. Da fryser bare vannet og når klærne tiner er de like våte som før.
Malou Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Har et eget rom til fryser, vaskemaskin, gassfyr etc der jeg også tørker klær. Men det beste er helt klart å tørke klær om sommeren, både pga den friske lukten i klærne, men også fordi det går så deilig fort. Jennifer
Barbie Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Håndklær og undertøy i tørketrommel, resten på stativ.
majan Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 jeg tørker alt på stativ som jeg har i stua, vi har desverre ikke vaskerom, og på badet er det trangt nok som det er- Men jeg liker desidert sommeren best da man kan tørke klærne ute, da blir det heller ikke så mye støv inne, for klesvask fører med seg masse støv
punkyB Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Har akkurat hengt opp en maskin til tørk i stua. Har ikke mulighet ute - dvs. jeg kan men siden jeg bor midt i Oslo tar jeg ikke sjansen på det. Har også disponibelt tørkeloft men dit gidder jeg ikke å gå. Har jeg folk på besøk slenger jeg tørkestativet på soverommet.
14062003 Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Vi har oljefyrrom med vaskemaskin og tørketrommelen. Der er det varmt og godt - og masse klessnorer under taket. Ved mye vask går noen håndklær i trommelen, men det er ekstremt sjelden.
Fakse Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Tørker i kjellerstua. Har sore åpne rom, så det er ikke problemer med fukt. Har også tørkeskap, men bruker det bare ved ekstra tørkebehov siden det trekker strøm.
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 vi hiver det i trommelen. jeg har pollen-allergi og sånne ting, så før vi fikk den, tørket vi alltid klærne inne.
Soul Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Nå som det er kaldt henger jeg det på snorer eller stativet på vaskerommet. Om sommeren henger jeg det ute (hvis det ikke regner da såklart), det lukter deilig av klær som har hengt ute
Musemor Skrevet 23. oktober 2003 #12 Skrevet 23. oktober 2003 Om vinteren blir det på badet (der tørker de så fort!) eller på gjesterommet.
Gjest Dolphina Skrevet 23. oktober 2003 #13 Skrevet 23. oktober 2003 Tørketrommel eller tørkestativ på stua! Flyttes hvis vi får planlagt besøk! Digger tørketrommelen min!
Gjest GreenSky Skrevet 23. oktober 2003 #15 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg tørker dem i tørketrommel eller på stativ i gangen. Kommer litt an på hvilken type klær det er, noen klær tåler jo ikke tørketrommel....
Tjorven Skrevet 23. oktober 2003 #16 Skrevet 23. oktober 2003 I fjor hang jeg all vasken til tørk i vaskerommet i kjelleren. Men i år henger vi alle klærne til tørk på gjesterommet vårt. Her tørker de litt raskere også.
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #17 Skrevet 23. oktober 2003 På stua, - eller så soverommet, om vi har gjester. Badet er knøttlite, og vaskerommet er sånn felles for heile blokka..
Gjest Embla s Skrevet 23. oktober 2003 #18 Skrevet 23. oktober 2003 Tørker klær i stua. (og lurer alltid på hvor andre tørker sine klær, bra tråd)!
Kosejente Skrevet 23. oktober 2003 #19 Skrevet 23. oktober 2003 I stua eller kjøkkenet akkurat nå for tiden...men vi har bygget ut vaskerommet...så snart det er ferdig skal tørkestativet ut der... Har kjøpt et takmontert tørkestativ (fungerer slik at man heiser en og en stang ned om gangen, med "persienneteknikk", henger klærne opp og heiser stangen opp i taket).....så når det er på plass kan jeg tørke mye klær på en gang....
Octavia Skrevet 23. oktober 2003 #20 Skrevet 23. oktober 2003 I tørketrommelen. Bare super-fine klær henges opp. Klesvasklivet ble mye enklere etter at vi fikk trommelen. Merker imidlertid stor forskjell på ulike tromler - den vi har sliter lite på klærne. Mine foreldre sin sliter mye. Tørkestativ overalt er uaktuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå