Gå til innhold

Frøy-hits, kastrate-rock for unger?

Fremhevede innlegg

Gjest Heksehammeren
Skrevet

Frøy er ityfallisk, tilber noen ham bare som en fallos så er man nok hva en kaller en indre sirkel (Bitch-bullies) i denne meget eksklusive Frøy-kultusen (Secret Society) mer opptatt av velstand og god innhøsting, som forøvrig jeg ikke har noen problemer med å forstå ut i fra hva som har blitt borte p.g.a. tekniske feil ved flere anledninger og andre dubiøse grunner som lett kan gjennomskues.

Fruktbarhetsguden, ikke Guden for høstonna ble derimot avbildet med en stående fallos. Det synes som på et eller annet plan at kvinner avskyr noe, noe skittent og nærmest bondsk eller er det kanskje bare noe som var. Noe som nå betraktes mer som gull vet jeg ikke, men hvordan komme opp med formularen for å kaste en forbannelse over hva som kan være en god avling? Rettferdiggjøringen er det i hvert fall ikke hvor problemet ligger skulle en tru.. ettersom de få minuttene det varer kan være kritisk, selv i disse tider med alskens prevensjonsmidler.

U C?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, vis hensyn, vær så sniiiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WTF?

Forbudt å like de som er trang i nøtt'a?

:filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Heksehammeren
Skrevet

Skål..

..for den andre datoen på gravstenen som er et par år etter den første!

Skrevet

Jeg skrev ikke dette men tror kan ha inspirert til det.

Frøy er en mannlig norsk/germansk kjærlighetsgud knyttet til fruktbarhet og lidenskap. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...