HopelessFear Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Begynte på mercilon 28 for over to uker siden. Har opplevd små blødninger hele tiden. Hvor lang tid tar det før det stabiliserer seg? Har også merket at det stikker en god del i nærheten av livmoren/eggstokkene. Har dette noe med blødningene å gjøre?
Fjonana Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg hadde småblødninger hele første måned med Mercilon. Det gikk bort etter jeg hadde hatt "mensenuka" - hvor jeg selvfølgelig ikke hadde så mye mens. Dette er HELT normalt. Jeg merket imidlertid ikke noe til det du beskriver om stikkingen.
HopelessFear Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 "Stikkingen" minner litt om menstruasjonssmerter, men ikke helt det samme.
nattsvermer Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde og stikkingi magen i begynnelsen på Mercilon. Etter det jeg har lest på nettet bør en visst gi pillene 3 mnd på å stabilisere seg. Er det fortsatt vondt og du har mye småblødninger etter dette, bør du sikkert snakke med legen.
Gjest Naenia Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde ingen småblødninger i starten med Mercilon. Derimot får jeg perioder innimellom hvor jeg småblør i opp til en måned.
HopelessFear Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2011 Er det vanlig at menstruasjonen uteblir den første måneden? Det kom ingen blødning når jeg gikk på de små pillene.
Gjest Naenia Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Etter at jeg begynte, har jeg ikke hatt ordentlig mens. Derfor er det lurt å ta en graviditetstest i ny og ne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå