Nitha Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Synes det popper opp flere og flere unge pregløse vokalister som raskt blir tatt inn under paraplyen "sexy" i diverse mer eller mindre kulørte media. Men hvem er det dere vil huske som MANNEN over alle andre av de norske vokalistene? Jeg stemmer for enten Prepple eller Magnus Grønneberg i sine glansdager. Det er gutta sine med stemme og utstråling det! Nitha
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Renè Andersen :oops: *nynner* Hot legs.... She hit me like a rolling thunder she had legs... baby I just wanna get down hot legs.. you make me wonder..... tralala... Digger den plata til Dream Police.... (Og Rene er litt kjekkas, ja...)
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg kan ikke komme på noen sexy, norske artister...
Kreps Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Jan Werner Danielsen!!! Dette er en fleip..... :-?
Gjest Embla s Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 ehm... det må jo bli Jens Pikenes.... Neida, Jeg syns Preple Houmb har en utrolig utstråling og sjarm og, ja, han har "det". Ellers? *tenke tenke*
Væren Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg syns Preple Houmb har en utrolig utstråling og sjarm og' date=' ja, han har "det".[/quote'] Skal høre DumDum neste torsdag!!! Skal sjekke om han har "det".
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #13 Skrevet 22. oktober 2003 Prepple!!! Forresten er det ikke sååå mange sexy norske artistmannebein...
Gundel Gaukeley Skrevet 22. oktober 2003 #14 Skrevet 22. oktober 2003 Den aller,aller,aller mest sexy norske vokalisten er selvfølgelig min elskede samboer!!!!! Det føles helt utrolig å være blant publikum når jeg vet at han synger bare for meg...Sukk....
Gjest Malena Skrevet 22. oktober 2003 #15 Skrevet 22. oktober 2003 En som både er flott å se på og synger vakkert som få er Vamp`s vokalist Vidar Johnsen ... Litt ung for meg, men hva gjør vel det?
mellom Skrevet 22. oktober 2003 #17 Skrevet 22. oktober 2003 prepple er sexy som faen! - men jan werner... det kan ikke være mulig....
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #18 Skrevet 23. oktober 2003 Folk kan foreslå Morten Abel, mens jeg får pepper for Jan Werner????
:-) anna Skrevet 23. oktober 2003 #19 Skrevet 23. oktober 2003 Skjønner hverken Morten Abel eller Jan Werner - men for all del!!!! Men Morten Harket.... han er vakker!!! (Og hva er det med den mannen som gjør at han ikke blir eldre...) Og Prepple får man sug i magen av.... Var på Dumdum på Moldejazzen og Prepple funker fremdeles!!!
:-) anna Skrevet 23. oktober 2003 #20 Skrevet 23. oktober 2003 Skjønner hverken Morten Abel eller Jan Werner - men for all del!!!! Men Morten Harket.... han er vakker!!! (Og hva er det med den mannen som gjør at han ikke blir eldre...) Og Prepple får man sug i magen av.... Var på Dumdum på Moldejazzen og Prepple funker fremdeles!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå