Gå til innhold

Kroppen min oppfører seg rart!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal sjekke med en lege, men hadde lyst til å spørre om noen kjenner seg igjen i dette?

Jeg føler meg ikke helt i form, og har begynt å få en del merkelige symptomer jeg ikke har hatt tidligere.

Jeg har fått rykninger i ansiktet, venstre side. Som leamus, bare sterkere. Rundt øyet, ved kinnet, og i kjeven på en måte. Har også noe som likner på kjevespenn på venstre side.

Er nummen i venstre arm, det kommer og går en "nummen" følelse, den er ikke konstant.

Kan dette være nerver i klem? Eller hva er det? Er i en stresset situasjon, men kan det bli så galt?

Er ellers stuptrøtt, og har vondt i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal sjekke med en lege, men hadde lyst til å spørre om noen kjenner seg igjen i dette?

Jeg føler meg ikke helt i form, og har begynt å få en del merkelige symptomer jeg ikke har hatt tidligere.

Jeg har fått rykninger i ansiktet, venstre side. Som leamus, bare sterkere. Rundt øyet, ved kinnet, og i kjeven på en måte. Har også noe som likner på kjevespenn på venstre side.

Er nummen i venstre arm, det kommer og går en "nummen" følelse, den er ikke konstant.

Kan dette være nerver i klem? Eller hva er det? Er i en stresset situasjon, men kan det bli så galt?

Er ellers stuptrøtt, og har vondt i magen.

Ironisk nok så glemte jeg å skrive at jeg også begynner å miste hukommelsen også.

For første gang opplever jeg å stå ved kortterminalen uten å vite koden, jeg står plutselig på badet med kjøkkensøpla, går og lukker igjen døra som står åpen for lufting 1 minutt etter at jeg har åpnet den, fordi jeg ikke husker at det er jeg som har åpnet den. Osv..

Skrevet

Oisann, dette hørtes skummelt ut. Det første som slo meg er at det er noe oppi hjernen. Men ikke hør på meg, det er sikkert ikke rett. Jeg tror du bare skal dra til legen først som sist :)

Skrevet

ubalanse sa den ubalanserte.!

Gjest Applecore
Skrevet

Kroppen din sier ifra at det er på tide å gjøre et grep, ta vare på den!

Alle symptomene er tegn på en indre ubalanse som kommer av feil kosthold.

Anbefaler http://www.macrobiotics.nl/encyclopedia/encyclopedia_m.html på det aller varmeste!!

Fungerer bedre enn alle leger i hele verden!

Seriøst!!

Dere alternativfanatikere aner ikke hvor mye skade dere gjør ved å rakke ned på leger på den måten! Det å gå til legen med én gang når kroppen plutselig oppfører seg rart kan redde liv!

Dessuten skal man ikke endre kosthold drastisk uten å snakke med legen.

TS, kom deg til legen og få en grundig undersøkelse!

Og ikke gi deg før du får svar :)

• Liker 1
Gjest Pantherinae
Skrevet

JA! Det kan bli så galt av stress. Sliter du med hodepine og vondt i nakken i tillegg? Jeg hadde en ganske fæl periode for en tid tilbake, hadde vært mye syk og var veldig stressa. Trente ikke denne perioden, og dette gikk ut over musklene, spesielt i nakke, skuldre og rygg. Slet veldig med numne armer jeg og (måtte ha på vekkerklokka 15 min tidligere enn vanlig for å få liv i armene før jeg kunne gjøre noe om morgenen), og var skikkelig stiv i musklene i ansiktet. Slet også mye med leamus som du beskriver. Fysioterapaut og treningsprogram ble løsningen for meg, og selvfølgelig nedstressing. Stress kan også føre til mageproblemer, og at du sover dårlig (siden du sier du er trøtt). Dårlig søvn forverrer muskelplager og stress ytterligere.

For meg høres det veldig ut som det samme, men jeg er ingen lege, så du må selvfølgelig få sjekket det ut! Det kan jo også være noe mer alvorlig, og uansett må du få gjort noe med plagene dine. Lykke til, håper du får time fort, og en ordentlig utredning så du får funnet ut av hva det er! :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar!

Og til Pantherinae - det høres jo ut som det samme. Så bra du fikke hjelp!

Søvnproblemer her i gården ja, i begge ender av natta - får ikke sove, og når jeg først sovner så våkner jeg to timer før klokka.

Jeg skal få sjekket det ut :) Takk for svar alle mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...