Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Hvordan gjør jeg det? Kan se beholderen, men får den ikke til å rikke seg, med mindre jeg knuser skriveren :evil:
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Hva slags skriver har du da? Alle er stort sett forskjellige. Men det står garantert noe om dette i bruksanvisningen eller i pakka med blekkpatronen i (den nye patronen). Mangler du bruksanvisning, så plaeier det å være mulig å laste ned denne fra produsentens webside.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Fikk det til Men det kommer melding om at det ikke er ark i beholderen, noe som ikke stemmer. Og da er jeg like langt, har prøvd å feilsøke uten hell :cry:
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Har du prøvd å skru av og på både PC og skriver? Har du sjekket at det ikke sitter fast noe i skriveren? Prøv også å ta ut alle arkene og legg dem i på nytt. Pas på at arkene ligger riktig og hjelp til når skriveren prøver å dra arkene. Er det en HP-skriver?
jordbær Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Hm.. sjekk om du har paper jam.. Sjekk om blekkpatronene sitter ordentlig i..
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Har gjort alt dere foreslo, uten hell. Det er HP-skriver. Kanskje den er moden for søppeldunken? Eller finnes det enda noe som ikke er prøvd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå