Gjest g17 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg fingret min første jente på lørdag etter en fest. Vi hadde ikke kondom så vi droppet sex. Men det var egentlig kanskje like greit siden jeg tror ikke jeg hadde klart å gjennomføre det... Jeg fikk så VIDT presset 2 fingere inni henne. Hvordan skal jeg da få plass til kuken? Er alle jenter så trange? Finnes det noen triks for å få større åpning eller må jeg finne en jente som er videre? Takk for svar...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 De fleste jenter utvides litt nedentil når de blir tilstrekkelig opphisset. Så med mer oppvarming vil hun antakelig bli videre.
Hankjønn Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Som sagt over, de utvides ved "oppvarming". I tilelgg kan du jo tøye skjeden når du fingrer, forsiktig og i samspill med jenten utvide skjedeåpningen med fingrene. Funker helt fint. Og glidemiddel, gjør at alt går glatt
womenwomen Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg fingret min første jente på lørdag etter en fest. Vi hadde ikke kondom så vi droppet sex. Men det var egentlig kanskje like greit siden jeg tror ikke jeg hadde klart å gjennomføre det... Jeg fikk så VIDT presset 2 fingere inni henne. Hvordan skal jeg da få plass til kuken? Er alle jenter så trange? Finnes det noen triks for å få større åpning eller må jeg finne en jente som er videre? Takk for svar... Syns også det føles rimelig trangt med 2 mannefingre inni meg , så det er nok helt normalt .Og Jeg er over 30 år ... Men det er mye mer elastisk enn det kanskje kjennes ut som . Så tror ikke du behøver å bekymre deg .Syns ikke hun høres spesielt trang ut . Er man bare våt og glatt nok - går det helt greit . Så mer oppvarming er nok en god ide . Er det vått og glatt nok , opplever man skjelden problemer selv om man er såpass " trang " .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå