Gjest anonymus Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 I våren i fjor så kjøpte jeg to marsvin å ett hamster.Jeg har bare en eneste venninne å vi ble enige om å passe hverandres dyr om det var noe.Både venninna mi å jeg har psykiske lielser men jeg visste ikke dette før i fjor sommer da jeg reiste med familie og søsken til syden og hun skulle passe på dyra.Tre dager før vi skulle hjem fra syden fikk jeg en melding på mobil at hun var dårlig å hadde rassert hele leiligheten og at hun ikke huska noe som helst.Jeg fikk sjokk fordi dyra mine var der men hun sa at det gikk bra med dyra.Dette var en fredag og vi kom hjem natt til mandag og på den mandagen ble venninna mi innlagt på psykitrisk.Hun har også fortalt at hun ofte har sånne raseriutbrudd å ikke husker noe etterpå.Nå i sommer har familie og søsken igjen planer om sydenturnen,jeg er usikker på om jeg tør å la henne passe dyra.Å hva jeg skal si som unnskyldning fordi vet ikke om jeg tør å reise til syden når hun roter og rasserer leiligheten hennes og ikke er tilreinlig og i psykose.Jeg sliter psykisk jeg å men jeg rasserer aldri leiligheten å jeg husker alltid hva jeg har gjort eller ikke.Jeg har ofte passa dyra hennes siden hun er veldig ofte innlagt men jeg er skeptisk til om jeg tør å la henne passe dyra mine.Jeg er veldig glad for at jeg har henne som venn og hun er snill å det er ikke hennes skyld at hun rassreer å er dårlig. Kanskje jeg skal la være å reise til syden pga. dette?Jeg vet ikke om noen andre som kan passe og hvis jeg reiser til syden å noen andre passer så hadde hun nok lurt på hvorfor jeg ikke har spurt henne først om dyrepass.Vanskelig dilemma.Men det var helt grusomt å være i syden å få vite at hun har rassert leiligheten å ikke husker noe selv.
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Om hun går på medisiner nå, så kan det jo være hun ikke rasserer lenger?
Gjest anonymus Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Hun går på medisiner men gjorde det også i fjor sommer. Må samtidig si at hun aldri har sagt at hun har gjort noe med dyra hennes selv når hun ikke husker noe. Heldigvis.
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Om hun aldri har rørt dyra sine når hun har hatt "anfall" og har holdt på sånn her lenge, så ser jeg egentlig ikke noe problem i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå