Gå til innhold

negler?

Olse

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva dere andre skulle gjør med deres negler den store dagen?

Selv har jeg vanligvis korte negler (siden jeg har en tendens til å bite litt) og lurer veldig på hva jeg skal gjøre. Noen forelso å støpe negler men jeg er usikker. Har jo ikke gjort noe med neglene mine noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel ikke akkurat skryte på meg så fine negler jeg heller. Biter dem ikke, men de ganske sprø og brekker så fort, derfor holder jeg dem heller ganske korte.

Kommer vel kanskje til å ta meg en tur til en negldesigner og høre om de har noe for å styrke mine egne negler slik at det blir lettere å spare uten at de brekker.

Er ikke så voldsomt begeistret for støpenegler.. det kan sikkert være fint på enkelte, men de fleste jeg kjenner som har det, har vel overdrevet endel både når det gjelder lengde, pynt og fargevalg. Ikke pent! Derfor har jeg vel et litt fordomsfullt syn på det! Om du velger å støpe negler, så ikke overdriv lengdet ihvertfall, da ser det så veldig falskt ut..

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-02-26 13:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også biter negler til vanlig, men hvis jeg ikke biter får jeg fine negler. Jeg har tenkt å ta meg sammen å slutte å bite og heller få en manikyr på mine egne negler. HVis man er vant til korte negler og plutselig får lange, kan ting ofte være litt klønete. HVis du skjønner. Dette ble klønete skrevet i alle fall.icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg har bitt negler i alle år og har slutte nå. Desverre har jeg en tendens til å bite litt fortsatt, uten at neglene brekker av den grunn. Desverre er de også sprø og vanskelig å spare. Jeg har derfor lyst til å få støpt negler før bryllupet, slik at det skal se litt penere ut. Men de skal se naturlige ut og de skal være uten noe som helst dill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal satse på neglstøping icon_smile.gif Hadde vært artig med litt fine negler den dagen. jeg biter ikke negler, men de fliser seg sånn opp så fort :-/ 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg prøver å spare neglene nå - bruker go negl og alt som finnes....men synes ikke de blir særlig pene - så jeg skal ta kontakt med en negledesigner og høre hva de kan gjøre med neglene mine. Vil ikke ha lange negler men helt enkle som i hvertfall ser litt ekte ut icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også støpe nye negler. For en gangs skyld skal jeg også få oppleve følelsen av lange negler! Du trenger jo ikke støpe dem så lange hvis du er redd for at de skal se uekte ut? Har planer om helt enkle, pene negler og kanskje litt fransk manikyr...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Manikyr hører med, det er like essensielt som makeup og frisør. Støpte negler trenger ikke og se ut som plastikk, de kan faktisk bli ganske så naturlige og lekre.

Tone Lise salongen i Oslo er supre på dette.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som andre her litt fordommer mot støpte negler. Kjenner noen som har det og de er meget overdrevene og ser ikke ekte ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min underviser i neglestøping og støper selv også. Hun har støpt negler på meg flere ganger og skal også gjøre det når jeg gifter meg, de skal være naturlige og uten helt uten pynt og lakk.

I og med at jeg har relativt korte negler til vanlig, velger jeg å ikke ha så veldig lange negler når jeg støper, da virker det bare unaturlig. Hvis de har blitt for lange, så har jeg bare filt de ned til lengden som passer meg når jeg har kommet hjem...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal støpe neglene mine kvelden før bryllupet og jeg vil ha helt hvit neglelakk m perlemor.Eg har støpt neglene en gang før og eg var kjempe fornøyd, du får så velpleide hender.Tenk deg:brune hender(som er smurd med en god håndkrem),hvite,litt lange negler og en nydelig gifte ring som glittrer på ringfingeren.nyyydelig.......:-)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det er fint at man ikke glemmer hendene! De gir ofte et godt inntrykk av mennesket også!

Du kan få støpt negler som er svært pene og som ser ekte ut. Be de runde av kantene, velg naturlig farge på tuppene og kanskje en blank neglelakk. IKKE ha superlange negler. Det ser vanvittig teit ut! Og veldig lange er ikke lurt hvis man ikke er vant til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måtehold bør vel være et stikkord.

Hvem vet, kanskje jeg ender opp med støpte negler jeg og.

Hvor lenge kan man ha neglene før man må etterfylle forresten?

Og hva ens egne negler under støpen? Tar de ikke skade av det?

Tror også - om man ikke er vant med lange negler - at det er lurt å gjøre det litt på forhånd, sånn at man blir vant med det. De fleste ser litt keitete og lite elegante ut med lange negler for første gang.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man må etterfylle har litt med hvor fort dine egne negler vokser, men rundt 3-4 uker etter pleier å være vanlig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!! Eg trur prisen varierer veldi.Eg skal betale ca 600 kr og da er det gratis neste gang jeg skal til negle designeren.Da odner hun brukne negler og tar på ny støyp.Hvis du er flink å file neglene selv mellom hver stell er det nok med hver 5 uke..selv skal eg stelle neglene en gang etter bryllupet ,så skal jeg ta di av,da file jeg di etter hvert som di blir stygge....icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif Jeg blei så full i latter!!!!Unnskyld alle innlegene mine.Jeg skjønner ikke hva som skjer...Jeg må ha hengt meg opp..Unnskyld.icon_wink.gif 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe falske negler på H&M, koster ca. 40 kroner.

De er veldig gode, men ganske vanskelig å få av igjen etterpå.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol, du kan slette innleggene dine (de som det blei flere av) ved å trykke på "Edit"-knappen under innlegget og så krysse av for å "delete" hele innlegget! Har gjort samme tabben selv, jeg, men det gikk greit å få sletta det icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha støpte negler til bryllupet, pleier å ha det ellers også. Jeg er en neglebiter og har derfor korte neglesenger og da skal ikke neglene vokse mye før de knekker. Jeg skal lakkere dem hvite. synes ikke det ser unaturlig ut på meg, men det er en fordel at du rekker å la dine egne negler vokse ut slik at du bare har et tynt lag med støp og ikke den tippen som de setter på, da kan de fort bli litt tykke. Hehe.gif

Lykke til uansett valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...