AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Må bare blåse ut litt nå :/ Ble sykemeldt før jul.. Skuldrene verket noe helt enormt.. klarte ikke holde noen ting og å løfte de var grusomt.. Går til behandling, og har gått til det en stund før dette. Men de klarer ikke å løsne muskulaturen, og nå har jeg fått for meg at det ikke hjelper om de løsner den heller Prøver å leve i troen, men det er så vanskelig.. Musklene er skikkelig stive og skjelettet er vondt Nå går det mot enda en ny sykemelding, hvor jeg umulig kan klare å være helt "lat" slik det er meningen.. Er student med mye jobb ved siden av (begge deler deltid ), et hus som trenger ordning (men der har jeg vært flink og ikke gjort mer enn virkelig nødvendig..). Skal jeg søke permisjon fra studiene, er studiene noe jeg kan satse på når kroppen krangler på denne måten (omsorgsyrke..), skal jeg slutte og jobbe, hva skjer med livet mitt ÅÅH, det er så frustrenende.. klarer ikke gjøre noen ting.. men må jo gjøre noe... takk!
Gjest Hilde Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er å student i omsorgsyrke (sykepleie) og ble sengeliggende pga intense rygg/nakke smerter i to dager etter eksamenskjør og nesten 100 % jobb før jul. Nå har jeg slitt med angst i 3 uker, og tror smertene kommer av angst og stress. Jeg vil ikke si at det er det du har, men for meg var det det. Nakken er aller værst, og under angstanfallene klarer jeg ikke vri hodet eller holde det oppe.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Osteopati og slyngetrening med Redcord, har fått et helt nytt liv:)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 En bekjent av meg driver denne bloggen: http://365painfreedays.blogspot.com/ hvor hun forklarer hvordan man kan redusere kroniske smerter, ved bruk av mer naturlige metoder. Det er mye fint å hente her!
Gjest anonym Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg kjenner flere som har fått veldig god hjelp av slyngebehandling (som nevnes over) for flere forskjellige typer plager (bl.a. mangeårige whiplash skader). Redcord har egen klinikk på Lysaker hvor de er kjempeflinke (www.redcord.no)! Etter anbefaling fra venner var jeg der med skulderplage (som heldigvis ikke var på langt nær så vond som det du skriver). De tok seg god tid, testet meg og fant svakheter i muskelsamarbeidet og ga meg øvelser. Smertene ble helt borte! Poenget er å ikke bare løsne muskulaturen, men finne svakhetene som gjør at det strammer seg, fjerner man dem tåler man også mer stress og belastning før plagene kommer tilbake. Hvis du ikke bor i Oslo finnes det sikkert fysioterapeuter der du bor som kan slyngebehandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå