Ethereal Skrevet 25. januar 2011 #22 Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde ikke vært komfortabel med sånt. Å være ufrivillig del i min venninnes og hennes partners seksuelle fantasi ønsker jeg ikke. 5
Gjest mjau Skrevet 25. januar 2011 #23 Skrevet 25. januar 2011 Legger du og elskeren din det samme i det å være slave? For er det helt sikkert at det han legger i å være slave er å lage mat og servere med kun et forkle på seg, eller vil han bli behandlet som en slave.. det krever jo litt mer beordring og slavebehandling eller? Jeg ville vel ha sett an venninnene mine før jeg inviterte dem til dette og gjerne informert dem på forhånd. Alle har ikke samme preferanser og det er greit å kjenne sitt publikum i sånne settinger.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #24 Skrevet 25. januar 2011 ...faller helt godt til jords ... Huh? Hadde vært helt feil for meg, da jeg ikke tenner på å ydmyke menn, motsatt, derimot... 1
Fluffe Skrevet 25. januar 2011 #25 Skrevet 25. januar 2011 Dette hørtes digg ut. Tenner voldsomt på ydmykelse, og dette er en av mine mange fantasier. Hva for tjenester tenker du at slaven utfører? Gå på nakenprat du. det er masse barn her. Styr deg! 1 1
Gjest Herskerinne Skrevet 25. januar 2011 #26 Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde selvsagt ikke tenkt å invitere hvem som helst av venninnene mine, men de jeg vet ikke er pripne. Og jeg bør nok lodde stemningen, gjerne litt humoristisk, på forhånd, ja. Dette er en fyr som jeg ikke regner med å bli seriøs med, hadde nok ikke likt å dele en jeg er seriøs med på den måten. Hva de skulle gjøre kommer nok an på ting. Jeg tenkte for eksempel at jeg kunne tipse dem om at han er flink til oralsex.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #27 Skrevet 25. januar 2011 Har vell ikke noe med prippen å gjøre? Men hva man liker og ikke liker. 2 1
Gjest totenbrura Skrevet 16. februar 2011 #28 Skrevet 16. februar 2011 De damene som blir sure av en venninne som lager fest med litt gøy, tror jeg ikke har så mange venninner. Synes å ha en "slave" som lager mat høres veldig greit ut jeg. Så får man heller teste ut, hvor mye han skal strippe etter ett visst antall glass vin. Tar han den helt ut, blir det jo gøy for alle, men ikke noe som hele Norge vet noe om. Å se på menn som stripper, er ikke "like kjedelig som å se på maling tørke".
Gjest heia Skrevet 16. februar 2011 #29 Skrevet 16. februar 2011 De damene som blir sure av en venninne som lager fest med litt gøy, tror jeg ikke har så mange venninner. Synes å ha en "slave" som lager mat høres veldig greit ut jeg. Så får man heller teste ut, hvor mye han skal strippe etter ett visst antall glass vin. Tar han den helt ut, blir det jo gøy for alle, men ikke noe som hele Norge vet noe om. Å se på menn som stripper, er ikke "like kjedelig som å se på maling tørke". For meg er det kjedelig å se på strippende menn. Synes det er harry. Og, dette er ikke bare en naken mann i et gitt utrdrikningslag. Det er en seksuell fantasi for ham, og man skal ikke se bort fra at fyren har reisning under hele eller deler av serveringen. Jeg personlig liker ikke å blande middagsmat med en ukjent manns ereksjon - og spesielt ikke som en overraskelse. Jeg hadde tatt meg en alvorsprat med denne jenta - og bedt henne få litt mer gangssyn og respekt enn å invitere meg og andre på en overraskende sexfest. Hadde nok endret syn på henne som venninne - ikke pga hennes seuskelle preferanser, men at hun har så dårlig dømmekraft at hun ikke tar opp temaet på forhånd. Har mange venninner, jeg, men ingen av de utfører sine seksuelle fantasier uten samtykke. 2
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #30 Skrevet 16. februar 2011 For meg er det kjedelig å se på strippende menn. Synes det er harry. Og, dette er ikke bare en naken mann i et gitt utrdrikningslag. Det er en seksuell fantasi for ham, og man skal ikke se bort fra at fyren har reisning under hele eller deler av serveringen. Jeg personlig liker ikke å blande middagsmat med en ukjent manns ereksjon - og spesielt ikke som en overraskelse. Jeg hadde tatt meg en alvorsprat med denne jenta - og bedt henne få litt mer gangssyn og respekt enn å invitere meg og andre på en overraskende sexfest. Hadde nok endret syn på henne som venninne - ikke pga hennes seuskelle preferanser, men at hun har så dårlig dømmekraft at hun ikke tar opp temaet på forhånd. Har mange venninner, jeg, men ingen av de utfører sine seksuelle fantasier uten samtykke. Signerer denne
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #31 Skrevet 16. februar 2011 Haha, dette må være tull. Overraskelsesfest, med elskeren som naken servitør. Hvem gjør slikt? Hvis dette bare er tull, er det patetisk av deg å stille spørsmålet. Hvis du faktisk vurderer det, er det ennå mer patetisk. Igjen - hvem gjør slikt? 1
Gjest Katten. Skrevet 16. februar 2011 #32 Skrevet 16. februar 2011 Det er jo ikke noe stress så lenge TS informerer om hva som skal skje. Evt sjekke temperaturen til venninnene og legge til en "Det kommer til å bli en overraskelse på festen, av litt seksuell karakter "
Gjest Avelokse Skrevet 5. februar 2022 #33 Skrevet 5. februar 2022 felgen skrev (På 24.1.2011 den 11.24): Det hadde gjort meg veldig begeistret å møte en sånn overraskelse i et selskap. Slike settinger får meg til å drømme om singellivet igjen.. Hei Jeg elsker å være slave, for enslige også par, men er hetro, syns dere det er merkelige å føledet slik? CaptainHindsight skrev (På 24.1.2011 den 22.40): venninnene dine kommer til å finne det hele utrolig ukomfomrtabelt, det vil være en ekstrem pinlig stemning preget av stillhet, forvirrede blikk og nervøs latter, og samtlige vil forlate selskapet etter en ti til femten minutters tid. Hold det til fantasien, onaner i dusjen og ikke drit deg ut.
Gjest Avelokse Skrevet 5. februar 2022 #34 Skrevet 5. februar 2022 Avelokse skrev (2 minutter siden): Hei Jeg elsker å være slave, for enslige også par, men er hetro, syns dere det er merkelige å føledet slik? Hva mener dere, stil gjerne spørsmål. Når jeg først er her er jeg også slave for ei på nettet, og lyder henne i alt. Avelokse skrev (2 minutter siden): Hei Jeg elsker å være slave, for enslige også par, men er hetro, syns dere det er merkelige å føledet slik?
Gjest Avelokse Skrevet 5. februar 2022 #35 Skrevet 5. februar 2022 Still meg gjerne spørsmål, har erfaring . Har også en avtale på nett med en voksen dame ,som jeg er trygg på, er slave for henne, hun bruker meg på forsellige måter, At jeg oppmuntrer henne roser henne gir henne gode råd der hun vil ha det,noen ganger vil hun se meg , onanere he he det kan være litt utfordrende, serlig når hun har med seg en vennine
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #36 Skrevet 5. februar 2022 Jeg hadde syntes det hadde vært slitsomt. Ser for meg at han har retarderte øyne og har STORE forventninger til oppmerksomhet. Anonymkode: ffdd9...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #37 Skrevet 5. februar 2022 Avelokse skrev (19 minutter siden): Hei Jeg elsker å være slave, for enslige også par, men er hetro, syns dere det er merkelige å føledet slik? Dette er en tråd fra 2011................ Anonymkode: 15111...6dd
Gjest Avelokse Skrevet 5. februar 2022 #38 Skrevet 5. februar 2022 Ethereal skrev (På 25.1.2011 den 10.13): Jeg hadde ikke vært komfortabel med sånt. Å være ufrivillig del i min venninnes og hennes partners seksuelle fantasi ønsker jeg ikke. Oki, men kunne du tenke deg å ha en slave enten i live eller på nett?
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2022 #39 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep, kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. Edit: Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros. Endret 6. februar 2022 av Elaine Marley
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå