Gå til innhold

Dameparty med mannlig slave

Anbefalte innlegg

Gjest Herskerinne
Skrevet

Jeg har fått en ny elsker som tenner veldig på å være slave for flere damer, på et selskap for eksempel. Så jeg leker litt på tanken om å invitere noen single venninner til en overraskelsesfest, hvor han rett og slett lager og serverer maten for oss. Gjerne kun ikledd et forkle. Men jeg er litt usikker på om det faller helt godt til jords hos mine venninner. Vil selvsagt lodde stemningen litt på forhånd, men tenkte jeg skulle høre med damene her inne, om det var noe dere kunne syntes var litt kult, eller om dere hadde blitt vettskremte.

Han ville nok ha likt å bli brukt på mange måter han. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde gjort meg veldig begeistret å møte en sånn overraskelse i et selskap. Slike settinger får meg til å drømme om singellivet igjen..

• Liker 1
Gjest gjest31
Skrevet

Jeg har fått en ny elsker som tenner veldig på å være slave for flere damer, på et selskap for eksempel. Så jeg leker litt på tanken om å invitere noen single venninner til en overraskelsesfest, hvor han rett og slett lager og serverer maten for oss. Gjerne kun ikledd et forkle. Men jeg er litt usikker på om det faller helt godt til jords hos mine venninner. Vil selvsagt lodde stemningen litt på forhånd, men tenkte jeg skulle høre med damene her inne, om det var noe dere kunne syntes var litt kult, eller om dere hadde blitt vettskremte.

Han ville nok ha likt å bli brukt på mange måter han. ;)

Dette hørtes digg ut. Tenner voldsomt på ydmykelse, og dette er en av mine mange fantasier. Hva for tjenester tenker du at slaven utfører?

Skrevet

Dette hørtes digg ut. Tenner voldsomt på ydmykelse, og dette er en av mine mange fantasier. Hva for tjenester tenker du at slaven utfører?

DETTE ER IKKE EN RUNKETRÅD!

• Liker 5
Skrevet

Tror nok du bør høre med venninene dine om dette. Jeg tror jeg hadde følt meg veldig ukomfortabel i en slik setting.

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som en spennende fantasi. Håper de som har lyst faktisk prøver det ut. Man trenger jo ikke invitere hele vennineflokken på likt, men kanskje to eller tre damer samt en mann kan være passe.

Skrevet

Det hørtes skikkelig ekkelt ut. Trur neppe jeg hadde kommet på flere besøk om jeg ikke var advart på forhånd.

• Liker 4
Skrevet

Tenker du på å la venninene dine suge ham osv? Da kunne du kanskje invitert flere single menn også til et sexparty. Jeg ville nok ikke komt på det partyet, men det er sikkert mange som kunne tenkt seg det.

Skrevet

Tenker du på å la venninene dine suge ham osv? Da kunne du kanskje invitert flere single menn også til et sexparty. Jeg ville nok ikke komt på det partyet, men det er sikkert mange som kunne tenkt seg det.

*sukk* DETTE ER IKKE EN RUNKETRÅD!

• Liker 1
Skrevet

Oh, det hadde vært spennende! Men da tror jeg at jeg hadde vært nødt til å ha litt boblevin innabords!

Og ellers måtte mine venninner være like gal i hodet som meg :lur:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville blitt med, men hadde likt å få vite om det på forhånd, ikke at det er en overraskelse.

• Hjerte 1
Skrevet

Tja...

Tror det kommer litt ann på settingen ellers.

• Liker 1
Skrevet

Hadde likt å fått en warning tror jeg. Altså jeg skal ikke dømme så jeg hadde nok komt likevel, men tror det er greit å gi noen the heads up liksom.

• Liker 2
Skrevet

*sukk* DETTE ER IKKE EN RUNKETRÅD!

Men du innleder med hans og din? seksuelle fantasi..? :blink:

Forvirringen på denne tråden bør gi deg et hint om de vidt forskjellige reaksjonene du kan få, så jeg tror at riktige forventninger og klare regler er en betingelse for at en sånn setting skal bli vellykket.

• Liker 2
Skrevet

Men du innleder med hans og din? seksuelle fantasi..? :blink:

Forvirringen på denne tråden bør gi deg et hint om de vidt forskjellige reaksjonene du kan få, så jeg tror at riktige forventninger og klare regler er en betingelse for at en sånn setting skal bli vellykket.

Nei, det er Gjest_Herskerinne_*. Jeg er Gjest_Gjest_*.

Håper det oppklarte forvirringene litt ;)

Skrevet

Hvorfor må det være overraskelsesfest da? Jeg har stilt opp på et par slike fester, men det har vært avtalt på forhånd og det har vært for fremmede jenter. Tror det er lurt å plukke ut de venninnene du vet er minst pripne. Kanskje lufte det som en morsomhet og se hvordan de reagerer før du bestemmer deg for hvem du skal invitere.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde gått, og holdt meg unna fest i hjemmet deres igjen.

Men nå er jeg ganske kjip med at jeg ikke vil dele seksualitet med alt og alle.

Spesielt ikke om de ikke vet om det på forhånd og sagt ja til det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg anser ikke meg selv for å være spesielt prippen akkurat, men jeg har ikke noe ønske om å være deltaker i min venninnes og hennes partners seksuelle fantasi. Da måtte det iallefall være nøye avtalt på forhånd. Hadde en sånn setting kommet overraskende på meg tror jeg faktisk jeg hadde unnskyldt meg og snudd i døra.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette må selvsagt være avtalt mellom alle de involverte partene. Man må selv velge om man vil bli introdusert i andres seksuelle fantasier. Det dreier seg om respekt.

Men jeg tror settingen kan være spennende. er man i utgangspunktet litt for stor i kjeften kan nok noe slikt hjelpe for en stund.

Skrevet

venninnene dine kommer til å finne det hele utrolig ukomfomrtabelt, det vil være en ekstrem pinlig stemning preget av stillhet, forvirrede blikk og nervøs latter, og samtlige vil forlate selskapet etter en ti til femten minutters tid.

Hold det til fantasien, onaner i dusjen og ikke drit deg ut.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...